Ik ben niet echt helemaal nieuw hier, maar ik ben al zo'n tijd weer niet meer ingelogd geweest, dat je zou kunnen zeggen dat ik nieuw ben.
Dus ik stel me maar weer eventjes voor

Ik ben nog net 47, sinds anderhalf jaar weer vrijgezel, woon alleen met mijn drie kattenbeestjes.
Ik ben veel bezig met spiritualiteit, geef heel af en toe een workshopje, verder van alles en nog wat: sjamanistische instrumenten, kristallen en kristallen schedels, af en toe Tarotkaartjes en Lenormand.
Gek op tuinieren, ben mijn tuin aan het omtoveren van een verwilderd grasveld met wat struiken achterin tot een paradijsje met een spiraal van Archimedes die je kunt lopen, een Yin-Yang symbool waar je op kunt zitten met een Buddha beeld erbij (nog in aanleg), rozentuin met een groot Venusbeeld, een aardevrouw/Gaia gemaakt die half in/op de aarde lijkt te liggen enz.
Met Lenormand ben ik anderhalf jaar terug goed frusti geraakt omdat het me maar niet lukte. Nou heb ik pas een gloednieuw dek gekocht, het Gilded Reverie dek, en een ongelofelijk fijn boek van Rana George.
Momenteel ben ik dus weer druk bezig met de Lenormand kaartjes, dit nieuwe dek is een heel stuk fijner dan die standaard kaartjes, kan hier toch meer bij invoelen. Dus weer een beetje van voren af aan aan de slag, dagkaartjes trekken, bezig mijn eigen interpretaties op te schrijven van elke kaart enz.
Anyway, dat is een beetje mijn verhaal in het kort

Kristalletje