Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Droom tenen

Gestart door Ik29, mei 06, 2009, 17:39:35 PM

Ik29

Hallo

Ik heb vannacht een droom gehad waarvan ik echt zoiets heb,wat moet ik ermee.

De droom ging over mijn grote tenen (kon wel iets leukers verzinnen).
In mijn droom keek ik naar mijn tenen en ik zag dat mijn rechter grote teen niet normaal eruit zag dan de bedoeling is.
Er zaten aan de voorkant een paar kleine gaatjes en de teennagel zat los.
Toen keek ik verder naar mijn teen en toen bleek dat langzamerhand allemaal gaten in mijn tenen vielen en ik dus op een gegeven moment vanaf de voorkant gezien binnenin mijn teen kon kijken,doordat de gaten groter werden.
Ik keek toen naar mijn linker grote teen en daar kwam hetzelfde voor.
Kon niet meer normaal lopen en iemand probeerde me te helpen en gilde het uit.
Kort daarna viel de teennagel van mijn rechtervoet eraf.
Ik wou zo snel mogelijk naar de dokter toe,maar het enige wat er gezegd werd is dat mijn tenen geamputeerd moesten worden.Daarna werd ik wakker.
Wat betekent dit?
Groetjes Ik

Ricca

Lieve Ik29,

Tenen zorgen voor stabiliteit, voor houvast op de aarde en voor evenwicht, zodat je je gemakkelijk staande kunt houden. In jouw droom vallen er gaten in je tenen alsof er iets aan je knaagt en je gevoel van zekerheid aantast. De nagels beschermen de tenen, dus het afvallen van de nagel voelt als het wegvallen van een bescherming. De mededeling dat je tenen geamputeerd moeten worden weerspiegelt jouw angst of bezorgdheid om je evenwicht te verliezen, of om stukjes van jezelf te verliezen, kwijt te raken. De reden voor die angst blijft in de droom onduidelijk, maar ik zie een verband met de uitgeknipte foto's in jouw andere droom (Gif en kinderen), het boek met gaten. Deze droom lijkt een inleiding op die andere droom.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love