Dieren,dieren en nog eens dieren

Gestart door M_iriam, mei 04, 2009, 17:09:48 PM

M_iriam

Hallo Ricca,

Dit was best alweer een tijd geleden maar het waren dromen die elkaar opvolgde met een tussentijd van soms dagen of weken.
De eerste droom ging toen over een lange,dikke witte worm.
Deze heb je toen uitgelegt.
Daarna volgde er meer.

Ik lag in het bos met mijn broers,zussen en ouders.
Toen ik s'morgens wakker werd,zag k links van my een meer met een 3tal paarden erby.
Myn zusje liep er naartoe en 1 van de paarden bejegende haar vijandig en wilde haar schoppen.
Ik ging er tussen staan en het paard werd rustig toen ik mijn hand naa rhem uitstak.
Lief zelfs.
Myn zusje was volkomen in schrik en ik moest haar sussen.
Ik liep erna naar het meer, en stond aan zeikant.
Plotseling kwam er een spierwitte dolfijn naar boven en liefkoosde myn uitgestoken hand.
Het was een onverklaarbaar gevoel van warmte.
Normaal gesproken krijg ik nare dromen van paarden ( ondaks dat ik ERG veel van ze hou ).
Ze willen me altijd bijten en schoppen in dromen.

Ik herinner me neit iets van een witte draak, sorry.
Wel een draak, maar deze was niet wit.

Wel begin ik met witte dieren echt een patroon te zien!

Ricca

Lieve Miriam,

Wil je deze droom terugzetten als je hem nog hebt? Ik heb hem niet meer, maar meen me een lief wit paard, witte dolfijnen en een witte draak te herinneren... Ik geloof dat ik ze kan gebruiken voor het uitleggen van je zonnedromen.

Liefs,
Ricca 
From Ricca with Love

Ricca

Ik zat te wachten en zie nu pas dat je de droom hierbóven hebt gezet. Ik denk dat je zus in deze droom de kant van jou is, die gewoonlijk nare dromen van paarden heeft. En zelf ben je in deze droom dat deel van jou dat wél in staat is een liefdevol contact te hebben met het paard (symbool van levenskracht - zie ook tarotkaart de Zon).

Ik ga nu snel naar je dromen over de zon. 

Liefs,
Ricca 
From Ricca with Love