Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

oud boerderijtje

Gestart door Luna, mei 04, 2009, 12:04:00 PM

Luna

Ik kon een boerderijtje huren (mijn budget is als student niet toereikend om te kopen)

Het was een vrijstaand boerderijtje dat opgeknapt moest worden. (Het was absoluut geen bouwval, hooguit opnieuw behangen en inrichten enzo)
Het was een soort eenpersoons boerderij , erg schattig met veel ruimtes.
Er was alleen een beneden verdieping.Ik weet dat ik er meerdere keren aan dacht dat ik het heerlijk vond dat het vrijstaand was.
Zo had ik mijn eigen vrijstaand huisje met een soort erfje er om heen.
Ik wilde wel weten hoe ik bij de winkels (supermarkt) kon komen, ik zat tenslotte wat afgelegen van de buitenwereld.
A' Joh als ik mijn rijbewijs zou halen kwam dat wel goed.
Dit leuke kleine huisje was een buitenkans!
Er was ook geen gedoe om de loting ofzo dus er was geen concurrentie dat anderen er ook op aasde  ;D
Het was gewoon zomaar beschikbaar voor mij. Geen idee wie me vertelde over dat huisje.
In de droom kwamen zowiezo geen bekenden voor...

Er liepen steeds wat onbekende kinderen rond, een groepje van 5 (?) ofzo die een niet zo belangrijke rol hadden.
Ik zag een soort serre waar ik heel blij van werd en de droom was ook best positief omdat ik zoveel mogelijkheden zag.
De kinderen waren wel een beetje flauw bezig.
Ik zag dat er een openhaard was en vond dat geweldig, maar er was geen gat om de rook naar
buiten te laten gaan. Zo kon je de openhaard nooit aansteken en daar was ik teleurgesteld over.
Een van de kinderen stak die openhaard toch aan en dat begon te roken.
(Het was niet beangstigend)
Ze deden wel een heel klein beetje vervelend.  (ze moesten alleen maar wat lachen om de rook...)
Er was geen angst en ook geen brandgevaar in mijn droom.

Op een gegeven moment stond ik buiten en zag daar rook.
De Rook was ineens buiten te zien, terwijl het daarvoor binnen was.
En daarnaast, naast de rook, was een hele flinke chroomkleurige buitendouche te zien!!
Daar stroomde veel water uit waar ik mij zeer verrukt over voelde in de droom  :)
Ik voelde echt een soort blijdschap over dat stromende water.
Ik had een buitendouche op het erf in de natuur !!, lekker voor de zomer, dacht ik.
Als laatste weet ik dat ik mij afvroeg in de droom;
" waar is de badkamer eigenlijk"?
Want ik had van alles gezien maar de badkamer was er niet, behalve dan die buitendouche.

Wat ik mij afvraag is;
Waarom die kinderen die de openhaard aanstaken (?) en er was geen brandgevaar alleen maar ROOK...
En waarom naast die rook die je buiten zag , een zeer overvloedige buitendouche??
Zou deze droom met een soort innerlijke " heling" te maken kunnen hebben?
Want het was niet bedreigend en ook geen vuur, alleen rook en er was gelijk veel overvloedig
stromend water naast die rook.
Ik ben ook niet bang geweest dat het boerderijtje zou verbranden doordat de openhaard aan werd gestoken.
Het was nogmaals, niets bedreigend.
De buitendouche deed echt iets met me in de droom, een gevoel van blijdschap  ;) ...

Liefs Loes
We leven in een Genadig Universum,
Alles is bedoeld om je dichter bij Jezelf te brengen!

Luna

een tijdje geleden plaatste ik mijn droom over het oude boerderijtje.
Ik blijf me afvragen wat de betekenis is van Rook en water als twee symbolen naast elkaar.
Wat betekent die rook in de droom en de overvloedige waterdouche die buiten was?
Heeft echt niemand een idee?

Liefs Loes  :)
We leven in een Genadig Universum,
Alles is bedoeld om je dichter bij Jezelf te brengen!

Kiwiwoman

Loes, in de astrologie is rook een nawee van vuur = aktie; water = emotie

Het boerderijtje zou je eigen zelf kunnen zijn.

Dat je de open haard niet durft aan te steken, is misschien, omdat je ten opzichte van jezelf geen aktie durft ondernemen, maar door nieuwe zaken (die kinderen stellen misschien studieprojecten voor?) ben je gedwongen om dat wel te doen.

De aktie verplaatst zich naar buiten jezelf, als de rook ook naar buiten gaat.

De emoties (water) die buiten zijn, zijn emoties die van buiten komen en niet uit jezelf.

En verder weet ik het niet. Kun je hier iets mee?