Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Te hard rijden

Gestart door Selene71, maart 16, 2009, 16:35:14 PM

Selene71

Hallo allemaal,

ik zou graag een droom met jullie willen delen.....
Ik zit samen met mij zus in mijn autootje. We rijden op een afgelegen weg, eerst geasfalteerd, maar later blijkt het een zandweg, vlak bij de duinen. Ze zegt tegen mij dat mijn rijstijl erg 'veranderd' is. Ik was aanvankelijk verontwaardigd, ook over mijn eigen rijgedrag, maar had niet al te veel tijd daarvoor: er komt een bocht en ik haal het niet, we belanden in de berm. Ik raak een soort autootje (zo een waar je geld in moet stoppen en je heen en weer gewiegd wordt, voor kleine kinderen). Het was al een oud ding - dat kermisachtige autootje - maar door mijn auto valt het bijna van de standaard waarop het beweegt. Niets ernstigs aan de hand, we stappen uit alsof ik een toch maar een mooi parkeerplaatsje gevonden heb en mijn zus en ik doen alsof er niets gebeurd is. We gaan naar de (kinder)kermis waar dit autootje deel uit van maakt. Wel op een hele rare plek: midden in de duinen. We verwachtten dit helemaal niet (we kenden de omgeving, dachten we). We hebben net enkele stappen gedaan, of er komt iemand naar ons toe. Hij maakt deel uit van de organisatie van de kermis: "sorry dames, ik neem aan dat u uw auto hier heeft geparkeerd, en ons autootje heeft geraakt, waardoor deze dusdanig is beschadigd dat het niet meer gebruikt kan worden. Onze monitor geeft een storing aan bij dit autootje (die ik dus geraakt had). Weet u hier iets van?
Ik weet enkele seconden niet wat te antwoorden, mijn zus: "nee, hier hebben wij niets mee te maken, Bewijst u maar dat wij het waren". Ik beaam dit. Hij: "Tja, weet u, dit is prive-terrein en we zijn verzekerd voor dit soort ongevallen, maar dan moet u wel de verzekeringspapieren invullen, anders wordt het niet vergoed. Alleen als externe mensen aangeven dat zij schade hebben aangericht, wordt het vergoed. Wilt u ons hiermee van dienst zijn?"  Ik antwoord ja, mijn zus nee (zij is advocate en liet haar professionele kant spreken). Ik ga er toch mee door, ondanks dat mijn zus het hier niet mee eens is, maar ze gaat toch aarzelend mee. Tijdens het invullen van de papieren kijkt ze me ongemakkelijk aan en... ik word wakker van de wekker.... Kan iemand hier iets mee?

Selene

Kiwiwoman

Wie schuld heeft, moet schuld bekennen. Goed gedaan, Selene!