Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Jesus loves me..

Gestart door danseres, januari 27, 2009, 09:33:24 AM

danseres

Ik droom dat een ruimte binnenga waar mensen van een gospelgemeenschap zich voorbereiden op n optreden. voor ik binnenga begin ik (loepzuiver en heel hard en mooi, tja tis n droom he ::)) 'Jesus loves me' te zingen (Whitney Houston).
Ik ben met 2 vroegere vriendinnen, we lopen de ruimte door, een deurgat en gaan dan links voor een soort artiestenmake up tafel zitten. zij nemen allebei n stoel en vragen mij hun make up tasjes aan te geven die aan de kapstok hangen dat doe ik en geef mijn make up tasje aan een van beiden die denkt dat het de hare is. ze zegt; gatver! omdat mn make up tasje helemaal vies is van de make up.
dan wil ik ook zitten maar ze hebben geen plaats voor me vrijgelaten. er staat wel een stoel opzij bij die kapstok maar daar is natuurlijk geen spiegel.

daarvoor droomde ik dat ik in n winkeltje was. zie nog net hoe mijn zus en zwager (die overigens weer lang blond haar heeft zoals vroeger) naar buiten lopen. ze zochten scharreleitjes (van die hele kleintjes) maar dachten dat ze ze niet had.
dan zie ik ze liggen op de toonbank. 6 kleine eitjes in een rond doosje. ze zijn zo klein als jelly beans. ze kosten 38 euro en nog voor ik ja kan zeggen maakt ze ze al open. om er spiegeleitjes van te maken. dat gaat niet als bij normale eieren maar ze prikt er n gaatje in en dan vallen ze er zo uit. daarna eten de vrouw en de winkel ik ze op met brood. eerst vind ik het nog viezig omdat het geen kippe eitjes zijn maar ze zijn wel lekker. 'wel wat zoutig' zeg ik.

Ik heb ooit gelezen dat het dromen over eieren gaat over een nieuw begin?

Luna

Lieve Danseres,


Ik vind het een bijzondere droom en ik denk dat er ook een hele betekenis
achter zit. alleen weet ik niet wat...
Ooit zou ik weleens een curcus willen volgen of er zelf ook " goed" in worden.
Dromen zijn zo interessant en hebben zoveel te vertellen !!!

Heeft echt niemand een idee wat de droom van danseres kan vertellen?
Er zit ook het getal 38 in, 3 + 8 = 11 waar staat 11 voor??

En wat betekenen (kleine) eieren in dromen die je eet (tot je neemt...??)

Ben benieuwd...
Liefs Loes
We leven in een Genadig Universum,
Alles is bedoeld om je dichter bij Jezelf te brengen!

danseres

Dankje voor het meedenken Loes. ;)

liefs.