Huilende ex en ex-schoonvader

Gestart door Mira, januari 21, 2009, 12:47:35 PM

Mira

Weer een droom waar ik zelf niet over uitkom!!! Zat er aan te twijfelen of ik dit wel op het forum moet zetten, maar ach waarom ook niet.

Zondagochtend vroeg droomde ik het volgende:

De vader van mijn ex en mijn ex waren samen. Mijn ex had dit keer het advies gekregen om zijn best te doen om het met mij
weer goed te maken. Zo gezegd zo gedaan, hij deed een poging om het goed te maken met mij.
Hij (mijn ex) toont veer berouw en geeft zijn fouten toe. Hij huilt daarbij en geeft duidelijk aan dat hij weer samen wil zijn en er
altijd voor ONS zal zijn. Zijn vader (ex-schoonvader) huilt ook, en zegt ook spijt te hebben van zijn uitspraken en acties naar mij toe en mijn familie. Beiden zijn zeer geemotioneerd en willen op de één of andere manier het verleden goed maken. Zijn vader zegt ook zich niet meer te mengen in de relatie en ons het beste toe te wensen.

Ik daarentegen ben heel koelbloedig en weiger er ook maar aan te denken om weer samen te zijn met mijn ex en laat staan zijn ouders. Zeer zeker niet met zijn vader (en ook echt niet met zijn moeder die ik eerder als heks had gedroomd, hahahaahahaha).

Ik heb dan ook het gevoel van: het is meer dan voldoende geweest en wens niet meer met deze ellendige familie zijn en wil daar ook geen onderdeel van zijn. Ik kies dan ook voor mezelf en ga verder met mijn eigen leven zonder mijn ex en zijn familie.

Voor mij is dit dus een droom waarvan ik niet begrijp waarom dat ik droom dat mijn ex huilt, dat ex-schoonvader huilt (beide personen zijn altijd juist heel koel, en zullen nooit niet hun tranen aan mij tonen, laat staan dat ze berouw hebben) Beide personen zijn heel trots en kunnen zwaar egoistisch zijn alsof dat de wereld om hun draait. In mijn droom ben ik koelbloedig terwijl ik meestal de meest geëmotioneerde persoon ben en snel mijn boosheid en tranen toon zodat ik me daarna opgelucht voel.

Blijf toch vreemd dromen over personen waarvan ik al een jaar geleden afscheid genomen heb.

Liefs
Mira

Mira

Vreemde van deze droom is dat het zo dwars ligt met de realiteit!! Kan me niet voorstellen dat
die mensen zich ooit open gaan geven en hun 'fouten' aan mij zullen toegeven.

Misschien was het wel een wensdroom!! Die heb je er ook weleens tussen zitten.

Liefs
Mira

Mira

Heeft iemand misschien een toevoeging???

Liefs
Mira