Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

mijn vriendin

Gestart door Jeroentje, januari 04, 2009, 14:32:49 PM

Jeroentje

Hoi, ik zet hier even een droom neer van me vriendin die droomt regelmatig over mij en de dromen zijn niet positief, ze heeft gedroomd dat ik (jeroen) tegen haar zei ....... ( ik maak het uit ,nu zal ik het eens uit in plaats van andersom zoals bij mij vaker is voorgekomen bij vriendinnen) en ze droomde laatst dat ik (jeroen) met haar vriendin zoende en dat ik de macho was en mijn vriendin zei in de droom ik maak het uit hoor en uiteindelijk heeft ze dat niet gedaan in de droom,wat nou het vervelende is ,ze beleeft de dromen zo echt dat ze realiteit en de dromen door elkaar haalt ze was laatst erg stil en dat kwam allemaal door de dromen die zo echt lijken ik heb haar nu gevraagt om de nare dromen meteen tegen me te vertellen zodat ik kan zegge dat het niet echt is,waar zijn de dromen bij haar op gebaseerd ???? dat is de vraag, hartelijk dank alvast

Vriendelijke groeten,

Jeroen

Luna

Hallo Jeroen,

Ja als ik een gok mag doen, het heeft waarschijnlijk erg met onzekerheid van je vriendin te maken.
Als je verliefd op iemand bent wil je graag zekerheid en het gevoel dat je iemand kunt vertrouwen.
Vreemd gaan komt tegenwoordig best veel voor en dat weet je vriendin ook.
Ze is waarschijnlijk bang om je te verliezen of dat je haar vertouwen zal schaden.
Dit zijn heel menselijke dromen die niets met de werkelijkheid te maken hebben.
Je vriendin zal zelf aan haar onzekerheid moeten werken.
Het kan ook zijn dat ze vanuit haar verleden ervaringen heeft met vreemdgaan.
Mijn vader ging bijvoorbeeld vreemd toen ik 12 was ofzo en dat kan er bij een vrouw
heel diep inhakken als ze later een vriend krijgt.
Ik hoop voor haar dat ze kan leren om jou te vertrouwen.
En zeg haar dat het veel over "haarzelf" zegt en minder over jou.

Groetjes Sheis :)
We leven in een Genadig Universum,
Alles is bedoeld om je dichter bij Jezelf te brengen!