Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Jezus, Maria.........

Gestart door Els, december 17, 2008, 16:24:40 PM

Els

Een weekje geleden: ik lag naast Luc (mijn oudste zoontje) voordat hij in slaap viel. Dit doe ik elke avond. Hij ligt dan in zijn bed en ik eventjes op een matras
op de grond totdat hij slaapt. Vaak zijn dat de momenten dat ik wel eens beelden zie. De meeste van dit soort beelden heb ik opgeschreven in een schriftje. Zo hebben ze wel eens iets weergegeven over iets dat bij mij speelde. Maar ook wel eens over iets dat in de toekomst ging gebeuren kwam ik later achter. Een jaar terug iets over mijns schoonzus. Maar deze blijft voor mij een raadsel.

Ik ‘zag’ een foto/schilderij van Jezus. Ik ben niet godsdienstig dus ik kon dit niet plaatsen. Even later zag ik
een grijze marmeren muur in de breedte gezien. Met daarop in zwart marmer het woord: Mariaveld.

De letters waren best groot in afdruk. Je kunt het een beetje vergelijken met letters die op een grafsteen staan.

De ruimte deed mij denken aan een kerkje of kapel (maar ook niet helemaal). Meer was er volgens mij niet te zien.
Het aparte is dat de letters Maria ‘aan en uit’ leken te gaan. Het gaf geen licht maar toch ‘knipperde’ het woord Maria enigszins.

Mijn man zingt in een koor vlak bij ons in de buurt. Het plaatsje waar hij zingt heet Mariaveld.

De volgende avond: weer naast Luc meen ik het volgende te hebben ‘gezien’: armen kwamen tevoorschijn uit mouwen. En deze mouwen
waren van het soort kleed dat een kerkelijk iemand draagt: wit maar paars borduursels. Verder als de armen zag ik niks.

Ik heb nu besloten om alles op te schrijven in een schriftje. Ik heb ook de vraag gesteld wat dit betekent. Maar ben er nog niet achter.

Pink

Hoi Els,

Mijn eerste ingeving: Zowel Jezus als Maria maken deeel uit van de "Witte broederschap". Een broederschap die heel actief is als het gaat om het activeren van Christusbewustzijn. Maria is ook de verpersoonlijking van vrouwzijn.

Verder moet ik nog even broeden en zoals je elders hebt kunnen lezen, staan er nog wat anderen op de wachtlijst.

Pink

Kiwiwoman

Ik dacht, dat je aan het vloeken was, Els! ;D

Paars is de kleur van de hoop. Voor de rest van je "droom" heb ik geen verklaring.

Els

Citaat van: Hoyma op december 18, 2008, 00:31:02 AM
Ik dacht, dat je aan het vloeken was, Els! ;D

Goeie grutjes!! haha dat had natuurlijk ook gekund met zo'n titel. Ik lig hier nu dubbel haha

Voor Pink,
Dank je wel alvast. Ik ben heel benieuwd of je tzt nog wat wijzer wordt.
Groetjes Els