Pruimen, stenen, 4 en 5.

Gestart door Huan, december 15, 2008, 12:14:00 PM

Huan

PS Pink

Bovenstaande ontstond nav van jouw woorden, met name de woorden  "jade"  en "wiegen".
Huan

Huan

Hallo Pink,

hierbij, zoals gezegd nog enkele aansluitende opmerkingen.

Je inzicht dat anderen niet meer nodig zijn om mijn leven zinvol te doen zijn is juist.
Tegelijkertijd zijn daardoor alle gevoelens van eenzaamheid verleden tijd geworden.

Waar je aangeeft dat e.e.a. verband houdt met water en de nieren het volgende:
sinds geruime tijd plas ik 's nachts dusdanig overvloedig en vaak, dat mijn nachtrust er zeer door wordt verstoord.
Mijn arm lichaam is hierdoor vaak erg vermoeid.
(Overdag is alles normaal.)
Allerlei onderzoeken hebben niets opgeleverd.
Heb je hieromtrent misschien een inzicht ?

Bij het laten bezinken van je uitleg herinnerde ik me een van mijn sollicitatiedromen:
ik ben op weg naar een sollicitatie.
Ik arriveer bij een soort scheepswerf of scheepsdok.
Er wordt heel hard gezwoegd en gewerkt door zwetende mannen met zwarte vegen op hun gezicht en armen.
Zij maken mij duidelijk dat ik hier aan het verkeerde adres ben voor mijn sollicitatie en leggen mij uitgebreid uit waar ik heen moet.
De bedoeling is dat ik ga solliciteren op een schip of boot die voor anker ligt inde haven.
De naam van het bedrijf is RDM.
Ik moet rechtsaf en begeef mij op weg.....

Want ja Pink, het echt zware werk lijkt beĆ«indigd, maar het hoe dan ook  "werken"  blijft, daar evolutie oneindig is en nooit voltooid........

Dank wederom,
Huan         

Pink

Hallo Huan,

De afgelopen dagen stonden in het teken van samenzijn met mijn familie en ik ben een aantal dagen niet online geweest. Wat een prachtig gedicht heb je geschreven. Het voelt heel solide.

Ik zal ook naar je sollicatiedroom kijken maar op dit moment ben ik even met die van Lilith bezig.  En over zwaar werk, besef dat zwaar ook slechts perceptie is. Op het moment dat je de focus richting licht verplaatst, zal je merken dat je ook op een zachte, prettige manier kunt leren en ervaren. Ook pijn kan je omarmen.

Pink

Luna

Lieve Pink,

Je hebt het er maar druk mee.
Maar je hebt ook zulke mooie inzichten!
Dat is heel wat waard.
Jammer dat er vrij weinig wordt gereageerd de laatste tijd.
Het astrologie forum is ook weinig actief.
Er komen meer dromen binnen als dat er geduidt wordt.
En dat ligt in de laatste plaats aan jou hoor Pink.
Het viel me alleen een beetje op...

Liefs Sheis  :)
We leven in een Genadig Universum,
Alles is bedoeld om je dichter bij Jezelf te brengen!

Huan

Hallo Pink

ik hoop dat je gezegende dagen met je familie hebt gehad.

Take your time.
See you.
Huan

Huan

Ik wil allen hier aanwezig een in alle opzichten gezegend en gezond 2009 toewensen !
Huan

klaproos1945

In de stilte wil ik sterven
Een leven lang
Het te erven
is niet van belang

Een nieuw lef= is leven
De lente komt er aan
Wat deze gaat geven
is uniek en in het belang van de ontvanger.

Veel liefs klaproos 1945