wakker schrikken na gedroom

Gestart door lilith, november 30, 2008, 11:58:07 AM

lilith

Vanmorgen na 7 uur heb ik deze droom gehad.

We waren met een grote groep mensen op een dijk. Aan de overkant van de ringvaart was ook een dijk en daar waren ook mensen.
We waren ergens op aan het wachten en het was niet de eerste keer dat dit ging gebeuren.
Waarop we aan het wachten waren, weet ik niet, maar de verwachtingen waren hoog gespannen.

Er werden wierrookstokjes uitgedeeld, maar de sfeer in de groep was onrustig. Er gebeurde allemaal kleine dingentjes. Zoals bv een meisje aan onze kant, waarvan haar haar in de brand vloog. Toen het door een paar mensen geblust was, zei ik tegen mijn buurvrouw, kijk, dat is nu een burn out. Er werd niet op gereageerd door haar, dus zei ik het tegen een ander. Maar de sfeer was er niet naar dat ze mijn grapje begrepen.

Ook merkten we op dat de sfeer zo anders was dan andere keren, toen was het juist zo vreedzaam en warm.

Op een gegeven moment verscheen er rechts van ons over de dijk een colonne met mensen, waarbij een grote platte open wagen was. Met veel geluid kwamen ze op ons af. Ik ervaarde dat als verstorend en dreigend.
Ik zei tegen een vrouw, wegwezen en we holden naar het dijkhuisje toe. Rechts riep ik nog en we holden via de rechterkant naar achteren. Geen tijd meer hebbend om de anderen te waarschuwen.

Toen werd ik met een schok wakker, en gelijk klaar wakker.

Nu moet ik er even bijzeggen, dat ik die avond al na een half glaasje alcohol het gevoel had dat ik een hele fles leeg had (beetje licht in het hoofd) en ik omdat de alcohol zo slecht viel, ik veel vroeger naar bed ben gegaan.

Ook heb ik het idee dat mijn ervaring van afgelopen dinsdag er ook mee te maken heeft.

Ik hoop eigenlijk op iemand die me kan vertellen wat dit allemaal betekend.

:-* Lilith
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Pink

Hallo Lilith,

Geef me eventjes maar hij staat in de week.

Pink

lilith

Haha, in de week.
Neem de tijd die je nodig hebt hoor, wij hebben ook net de sinterklaas druktes achter de rug en ik heb nu weer tijd om te forummen.

groetjes Lilith

Kleintje

Hoi lilith,

Voel je je op dit moment ergens dor bedreigd en wordt er (misschien zelfs door jezelf) een beroep gedaan op het kind in jou?

Luna

Citaat van: lilith op november 30, 2008, 11:58:07 AM
Er gebeurde allemaal kleine dingentjes. Zoals bv een meisje aan onze kant, waarvan haar haar in de brand vloog. Toen het door een paar mensen geblust was, zei ik tegen mijn buurvrouw, kijk, dat is nu een burn out.

Hai Lilith,

Er gebeurde allemaal kleine dingetjes zei je. Maar wat voor "dingetjes" nog meer dan? Weet je dat nog en kan je
dat nog toevoegen aan je droom?
Ik vind dromen duiden erg moeilijk maar wil het graag leren!
Dat meisje waarvan het haar in de brand vloog dacht ik dat het misschien over jou zelf kon gaan, dat je iets zei
over Burn-out. Misschien loop je zelf iet wat hard van stapel of neem je veel hooi op je vork.
Mogelijk geef je dit (in) direct wel aan je omgeving aan maar wordt je niet gehoord.
Je zei het bij wijze als grapje maar een grap kan ook een vorm zijn om aandacht voor jezelf te vragen, m.b.t burn-out gevoel...
Het is puur een gok hoor Lilith  ;)

Liefs Sheis  :)
We leven in een Genadig Universum,
Alles is bedoeld om je dichter bij Jezelf te brengen!

lilith

De kleine dingetjes die er gebeurde weet ik niet, ik weet alleen dat er iemand telkens geroepen werd voor iets.
Die burn out is van mijn man, sinds half april heeft hij zich ziek gemeld.