Hoe ben jij hier terecht gekomen ?

Gestart door Palomino, november 27, 2008, 22:19:55 PM

Palomino

Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd hoe iedereen die hier aanwezig is, hier op Cath Web terecht is gekomen...
Ooit was ik van plan om zelf tarotkaarten te gaan maken terwijl ik nog niet eens met tarot bezig was...Dus ging ik op zoek naar bestaande tarotkaarten en googlede mezelf naar deze site. Ik kwam op het forum terecht en dat sprak me meteen aan vanwege de warme sfeer die er aanwezig is en de interessante onderwerpen die besproken worden. Ik heb me geregistreerd en ben daar eigenlijk nooit meer weg geweest.
Op een gegeven moment kon ik niet meer inloggen... ???Wat bleek nou het geval te zijn ? Ik over de 200 privéberichten bewaard, en dat bleek net iets te veel van het goeie te zijn... :o Carla vertelde me dat het niet anders kon dan me opnieuw te regisreren.                          Enfin, ik leerde Rider Waite kaarten kennen, verdiepte me erin en ging ervan houden. De behoefte om zelf kaarten te maken werd steeds minder, en ik ben me steeds intensiever bezig gaan houden met de RWS. Maar dat wil niet zeggen dat ik  misschien ooit nog wel eens mijn eigen deck ga ontwerpen ::).

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Luna

Ik "Sheis" , ben hier terecht gekomen vanwege mijn interesse in Astrologie!
Een beetje klikken op het net en voor je het weet beland je in een forum.
Nooit eerder op een forum van gedachten gewisseld, tot nu... :)

Wat ik vooral fijn vind is dat hier "gelijkgestemden" te vinden zijn.
Mijn mening is dat je jezelf "rijk" mag noemen als je spiritueel geinteresseerd bent
en daardoor de wetten en geheimen van het leven mag ontdekken...Alleen en met anderen!
Of ben ik nu vaag, nee toch  ;D ;D ;D.... hihihi
Ik heb mij niet alleen in astrologie verdiept maar periodes ook in Tarot, Nummerologie, I tjing enz.
Het dromen forum vind ik waanzinnig interessant!

Ook tref je hier mensen met levenservaring, spirituele kennis/mening/opvattingen hoe je het
ook wilt noemen.
En bijna het belangrijkste; Tot nu toe merk ik dat mensen hier respect hebben voor elkaars mening
en dat er liefdevol geconfronteerd word.
Dat vind ik heel bijzonder  :)

Nu heb ik wel het idee dat bepaalde mensen dat positief beinvloeden en dat is met name
de oudere garde  ;) ;D

Veel liefs en wijsheid toegewenst voor een ieder die wil "ontvangen" van De kosmos, God,
het leven, Het Lot, zichzelf, anderen, Moeder Natuur, of welke benaming je er zelf aan wilt geven!!!  :)
We leven in een Genadig Universum,
Alles is bedoeld om je dichter bij Jezelf te brengen!

lilith

Ik ben hier gekomen ook door mijn interesse in astrologie. Ik kwam hier al langer als gast en toen ik zag dat er 999 leden waren, wilde ik wel graag de 1000e zijn.  ;D

Dat heeft dus eigenlijk de doorslag gegeven.

En tot vandaag nog geen spijt van gehad.

groetjes Lilith
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Carla

Citaat van: lilith op november 27, 2008, 22:54:46 PM
[..] en toen ik zag dat er 999 leden waren, wilde ik wel graag de 1000e zijn.  ;D

Verdorie, wat zul jij balen dat we het ledenbestand opgeschoond hebben!  ;D

Liefs

lilith

 ;D ;D  Nee hoor, die titel had ik toch al te pakken en er zelfs een speciaal topic van Dolf gekregen daarvoor,

Maar het zal nu wel weer een tijdje duren voor we weer de nieuwe 1000e kunnen begroeten.

groetjes Lilith
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Kiwiwoman

Ik heb een keer astrologie op Google ingetikt en daar was Catharina!

Hoi Catharina!

Carla

Citaat van: lilith op november 27, 2008, 23:28:07 PM
;D ;D  Nee hoor, die titel had ik toch al te pakken en er zelfs een speciaal topic van Dolf gekregen daarvoor

O gelukkig  ;)

Citaat van: Hoyma op november 27, 2008, 23:49:01 PM
Ik heb een keer astrologie op Google ingetikt en daar was Catharina!

Hoi Catharina!

Hallo Hoyma!

Carla

Vorige eeuw was ik zowel heel erg bezig met astrologie als met allerlei computerdingen. Toen ik voor het eerst een website wilde maken was het voor mij logisch om dat te doen over een onderwerp wat mijn interesse had. Ik bezit ook enige onderwijservaring en mijn streven was een website te maken om mensen die er nog niet zoveel van wisten de basis uit te leggen en ze enthousiast te maken om zelf verder te gaan (of les te nemen, zoals ik ook heb gedaan). Omdat er in die tijd geen andere sites waren zoals deze kreeg ik overweldigend veel mailtjes met vragen, daar kon ik echt dagelijks wel uuuuren mee bezig zijn, maar die tijd had ik eigenlijk niet. Vanuit die 'nood' is het forum ontstaan, zodat ik dezelfde soort vragen maar 1 x hoefde te beantwoorden en natuurlijk ook in de hoop dat de bezoekers van mijn website eveneens elkaar zouden willen helpen. En dat laatste heeft zooo ongelooflijk mooi uitgepakt, dat had ik niet durven dromen.

Dus zo kwam ik hier terecht. Soms zijn er tijden dat ik er alleen maar op de achtergrond ben, zo druk met ons eigen bedrijfje, dat ik er niet aan toekom actief mee te lezen en schrijven. Maar nu hebben we wereldwijd een financiele crisis zodat ook ons webdesign bureau minder opdrachten heeft. Op zich misschien wel goed, want zo kom ik ook weer eens aan andere dingen toe (schilderen, forum..) en zo lang we nog niet failliet zijn geniet ik daar gewoon lekker van  :D

Opti-Mystique

Ik ben hier terechtgekomen na een google-search op tarot, omdat ik net was begonnen aan een tarotcursus. Al gauw ontdekte ik het forum, en na een warm welkom merkte ik dat hier gezellig gekletst werd over een hoop onderwerpen die me aanspreken. Binnen een week had ik m'n eerste prachtige droominterpretatie van Ricca te pakken en was ik verkocht!

En sindsdien heb ik al heeeeeel wat uurtjes doorgebracht met socializen, discussiëren, over woelige nachten en andere gedachtenspinsels tikken, lachen, me ergeren en tarotleggingen interpreteren! :P ;)

Hoera voor CathWeb... en voor de enige nummer 1000: Lilith! ;D

Liefs, Dolf

Pink

Hallo allemaal,

Ik kwam toevallig langs en bleef hangen.

Pink

Palomino

Citaat van: Pink op november 28, 2008, 12:22:48 PM


Ik kwam toevallig langs en bleef hangen.



Gelukkig bestaat toeval niet  :)

Liefs,
Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Palomino

Citaat van: Carla (aka Catharina) op november 28, 2008, 01:32:53 AM

...Vanuit die 'nood' is het forum ontstaan...                                                                                                                                                                                       

Van de nood een deugd maken noemen ze dat toch  :)

Liefs,
palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Ricca

Het was begin deze eeuw, ik had voor het eerst in mijn leven een computer, waar ik nog helemaal geen kaas van had gegeten, en ik Wilde Wel eens Wat met dat ding. Vanwege mijn belangstelling voor de tarot ging ik op zoek naar tarotsites. Omdat ik nog geen virusscanner had, was mij op het hart gedrukt om alleen betrouwbare sites te bezoeken. Een helder advies. ;D De naam Catharina leek me wel een betrouwbare naam :) en zo kwam ik op deze site terecht. Ik zag ook een forum, had nog geen idee hoe dat werkte, maar al doende heb ik dat wel geleerd. En nog veel meer trouwens.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Opti-Mystique

Citaat van: Ricca op november 28, 2008, 18:01:51 PM
...een computer, waar ik nog helemaal geen kaas van had gegeten...

En wáár op je computer precies leg je dan nu de kaas, als je ineens trek krijgt..?? ;D

Carla

Citaat van: Ricca op november 28, 2008, 18:01:51 PM
De naam Catharina leek me wel een betrouwbare naam :)

:-*

Leuk om jouw verhaal ook te lezen Ricca.