Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Brief

Gestart door janice, november 07, 2008, 12:44:46 PM

janice

Ik heb een lange brief in mn hand, een brief vol persoonlijke details -eigelijk een heel levensverhaal- over een oud collega van me, hij heeft het zelf getypt en ik weet dat het niet direct gericht is aan mij maar eerder aan zijn ouders, toch ik krijg het te lezen en ik heb dat gedaan.

Kort maar krachtig,
Enjoy :)
Intuitie is verstand dat haast heeft

Luna

Hoi Janice,

Is dit een droom van jou geweest?
Als je die collega als deel van jezelf zou zien,
zouden er dan "dingen" zijn die Jouw ouders nog niet over jou weten?
Zou je in het dagelijks leven meer behoefte hebben om je ouders meer
betrokken te laten worden in jouw leefwereld?
Denk je dat je ouders weten wie jij als persoon bent?

Dat verslag klinkt namelijk als een sterk identiteits-"iets".
En met een brief wil je dingen duidelijk maken, lijkt mij??

Zomaar een paar vraagjes hoor.
Ben benieuwd wat anderen hierover te vertellen of denken hebben!

Groetjes Seolenna
We leven in een Genadig Universum,
Alles is bedoeld om je dichter bij Jezelf te brengen!

Accacia

Hi Janice,

Het zou kunnen gaan over bepaalde zaken uit je levensgeschiedenis, je verleden (de oudcollega) waarvoor je ouders verantwoordelijk zijn maar waarvoor jij de verantwoordelijkheid meent te moeten nemen ? 

Overigens lijkt het me wel belangrijk wat je gevoelens waren tijdens je droom.

Accacia

janice

Hoiii, dank voor jullie input ;)
ja het was een droom van mij geweest en ik was vooral nieuwsgierig naar de persoon achter de collega en verwonderd over wat er zoal in die brief stond. De punten die er in stonden zou ik zelf nooit met mn eigen ouders bespreken :) Hij had echt elk detail van zn leven erin staan, ook hele intieme dingen, En nee ik heb totaaal NIET de behoefte om mn ouders meer te betrekken in mijn leefwereld :D

janice

Mn oud collga staat naast rechts me en heeft een brief in zn handen. Hij leest alles voor. Ik sta achter hem en lees een beetje mee. Ik zie een hoop eentjes in de brief en hij licht elk eentje toe. Elk eentje heeft betrekking op onze samenwerking in het afgelopen jaar en hij legt gedetailleerd maar zakelijk uit waarom het zo goed klikte tussen ons en waarom onze samenwerking zo goed verliep.