Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Wie is Ricca...??~~~

Gestart door Luna, november 06, 2008, 19:51:12 PM

Luna

We leven in een Genadig Universum,
Alles is bedoeld om je dichter bij Jezelf te brengen!

Opti-Mystique

Ricca's uitspraak die me tot nu toe het meest bij is gebleven: "ik hoef geen foto's van jullie te zien, jullie hebben voor mij allemaal al een gezicht!"

;D

Julia

Zwarte Palo

Ricca is een wijze persoon die voor iedereen anders is. Iedereen kan zijn of haar beeld erover maken ( buiten diegene die haar of hem kennen natuurlijk ;D) het is soms beter de verbeeldigskracht te laten werken en eruit te halen wat iemand in iets of iemand zoekt. Het is niet altijd nodig om erachter te komen dat het je buur kan zijn, of een collega, of een wildvreemde van ergens ver weg, als zij of hij jouw of mijn vragen een antwoord kan geven waar we mee geholpen, zijn kunnen we in stilte (of op 't forum  ;)) "Ricca" bedanken. En dat geld voor alle Ricca's van dit of andere fora.

Fatin

De bergen zoeken hen hoogte in zichzelf, zowel zij dat uitreiken of toenaderen, ze staat gelijk aan de anderen. Zij behoeft enkel de bomen die uitzwaaien en haar hoogte behoeven om tot de inzicht te komen die zij geloven te zullen worden en kunnen zijn. Dank je wel!

Palomino

Wij allemaal  :)

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

lilith

iemand met heel veel innerlijke wijsheid

dank je voor het zijn Ricca
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Luna

Dat had ik al heel gauw door!

janice

... is tegenwoordig drastisch afwezig in de dromenrubriek
Intuitie is verstand dat haast heeft

Luna

Ja, ik was al erg benieuwd wat de droom van Liefje1979 kon betekenen.
Over de vogels in haar dromen, die maden die allemaal lachten met 1 oog en 1 mond.
Verbazingwekkend... !

Luna

)