Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

katten

Gestart door Kleintje, oktober 12, 2008, 10:22:19 AM

Kleintje

Ik droom sowieso veel de laatste tijd maar twee nachten geleden ben ik in mijn droom de hele nacht bezig geweest met mijn twee katten die steeds maar weer ontsnapten. En elke keer als ik ze weer te pakken had, liet iemand toch weer de deur open. Bovendien gebeurde het in een soort ziekenhuis (het was in ieder geval niet bij mij thuis). Wat kan dat betekenen?

Julia

Lief Kleintje,

Wat mij opvalt in je droom is de "herhaling" (twee, steeds maar weer, elke keer, weer, toch weer...). Alsof je droom op een herhaaldelijke wijze de aandacht wil vestigen op jouw inspanningen om bepaalde instincten (van de katten) te beheersen (pakken en vasthouden). En dat is bij katten, enkele daargelaten, onbegonnen werk. Die hebben met al hun eigenzinnigheid de ruimte - buiten en binnen - nodig om zich uit te leven.

Misschien vertelt je droom dat je niet zo je best moet doen om deze instincten (kwetsbaarheid, sensualiteit, genegenheid, onafhankelijkheid, trotsheid, mysterie e.d.) onder controle/in het gareel te willen hebben. Maar ze juist meer ruimte te geven, er speelser mee om te gaan. Misschien sta je voor een nieuw levensfase, en vertelt de open deur dat je erop kunt vertrouwen je eigen liefde (de liefde voor jezelf dus) opener te tonen.

Het feit dat je niet thuis bent, wil zeggen dat je niet (bij) jezelf bent. Je bent in een soort ziekenhuis waar gewoonlijk mensen verzorgd en geheeld worden. Dus wees wat liever voor jezelf, je bent het waard!

Lieve groet, Julia