Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

toekomst ???

Gestart door ilsjevdn, oktober 02, 2008, 15:49:53 PM

ilsjevdn

Hoihoi

Ik had laatst een droom waarin mijn vriend bij mij in huis woonde. In het begin was het super leuk en hadden een super leuke tijd, na een tijdje begon ik steeds meer aan hem te ergeren. Hij kon in mijn ogen niets goed doen, en schold hem dan ook geregeld voor van alles uit. In de droom zelf, bleek ik opeens zwanger te zijn en al 3 kinderen te hebben en kwam alles goed  ???

Heeft dit iets te betekenen ?

Groetjuhs
ilsjevdn ;D

Julia

Hallo Ilsjevdn,

In dromen komen onbewuste verlangens naar boven, onbewuste agressies, emoties en alles wat de motieven achter je daden duidelijk kan maken. Ik denk daarom dat jouw vriend (onbekende) facetten van jouw eigen persoonlijkheid symboliseert. Dus in feite erger je je aan bepaalde gedragspatronen van jezelf. Dat is prima!! (zolang je maar niet te hard wordt voor jezelf.) Je kunt het zien als een eerste stap naar correcie van bepaald gedrag en dat alleen al geeft innerlijke groei aan.

Je hebt 3 kinderen, wat aangeeft dat er volop nieuwe mogelijkheden en ontwikkelingen zijn die jou, en de wereld om je heen, veranderen. Het getal 3 geeft dan ook groei, creativiteit en dynamiek aan.
Dan kom ik op het getal vier, die eigenlijk niet wordt genoemd in je droom, maar gewoon een optelsom van mijzelf is. 3 kinderen plus ééntje onderweg maakt vier. Het getal vier staat voor volledigheid, stabiliteit en realiteit. En om met jou woorden af te sluiten "en alles kwam goed". Lieve groet, Julia  :)