Hoe kom jij aan je nick-name ?

Gestart door Palomino, september 19, 2008, 10:07:15 AM

Palomino

Hallo allemaal,

Misschien leuk als iedereen vertelt waarom ze voor een bepaalde nickname gekozen hebben...

Ik heb gekozen voor 'Palomino' omdat mijn hart altijd sneller gaat kloppen als ik een palomino zie, zelfs op een foto word ik er echt helemaal blij van  :D.
Voor wie niet weet wat palomino is : Palomino's zijn geel-beige kleurige paarden met witte manen en staart. Het heeft dus niets met het ras te maken, alleen met de kleur.

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Pink

Hoi allemaal,

Mijn nick gebruik ik al mijn hele leven. Van oudshet is mijn bijnaam thuis InkPink(InkyPinky voor de puberteit). Hetgeen werd afgekort tot Pink.

En omdat ik ontzettend veel van Peter Pan houd, wordt Pink door sommige mensen weer verbasterd tot Pinkerbel.

Pink

libram

mijn nickname is als volgt afgeleid:

het eerste wat je tegemoet komt is mijn ascendant Libra, mijn zonneteken is Ram beide heb ik samengevoegd tot: libram

Selene71

Hallo Allemaal,

Selene is niet echt mijn nickname. Ik word al lang zo genoemd, echter toen ik geboren werd stond mijn oma mijn ouders niet toe een westerse naam te geven, dus kreeg ik een Indiase naam. Maar, naarmate ik groter werd, zei mijn moeder steeds tegen mijn vriendinnetjes dat ik Selene heet en zelf vind ik het mooier dan mijn echte naam. Helaas heb ik nog steeds niet de moeite genomen om het ook officieel te veranderen. Selene is in de Griekse mythologie de maangodin. 71 staat voor mijn geboortejaar.

Selene71

@Palomino: ben eens gaan kijken naar wat plaatjes, wat zijn die paarden toch prachtig!! ik ben terechtgekomen op de website: www.royalbelgianpalomino.be en er zijn foto's van hele mooie Palomino's

Groetjes,

Selene

Palomino

Hi Selene,

Ik heb even op de site gekeken...Misschien klinkt het overdreven, maar ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik die palomino's zag...zit nu echter weer met een big smile on my face ;D

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Selene71

Lieve Palo,

nee klinkt helemaal niet overdreven! Ik heb geen speciale liefde voor paarden - hou wel van dieren in het algemeen hoor - maar die foto's.... die maken toch wel iets meer los in je, dus ik begrijp je volkomen. Je kunt ze ook als achtergrond voor je PC instellen, maar dat wist je vast al... ;)

Palomino

Citaat van: Selene71 op september 19, 2008, 15:05:32 PM
Je kunt ze ook als achtergrond voor je PC instellen, maar dat wist je vast al... ;)

...En wat gaat daar in volle galop met wapperende manen en staart over mijn scherm...Guess...? ;)

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Selene71

Hey Palo,

ik weet zeker dat het die ene lichtblonde is, nee, eigenlijk goudkleurig, prachtige velletje dat op fluweel lijkt, met die witte benen en....blauwe ogen!

Geniet ze!

Selene

Zwarte Palo

Hallo ,

vond dit wel een leuk thema... Zelf ben ik in het bezit van een bruine dame met witte wapperende manen (vooral als je erachter zit, anders eet ze gewoon de hele dag)  ;D vandaar de 2 de helft van de naam... De 1 ste helft slaat op mijn piep klein 40 kg wegende hond ( kruising New Foundlander) die het toppunt van Zen gevonden heeft.  ;). Als Palomino een foto wil zien moet ze maar iets laten weten.

:-* Zwarte Palo

Selene71

Ik zou ook wel een foto willen zien hoor!  :D

Zwarte Palo

@selena : kan ik er eentje mailen of zo, heb anders geen idee hoe ik ze anders moet tonen.  ???

Palomino

Citaat van: Zwarte Palo op september 19, 2008, 23:33:06 PM
Als Palomino een foto wil zien moet ze maar iets laten weten.



Jaaaaaaaaaaaaaa...laat maar een mooi plaatje zien Zwarte Palo  :).Zou leuk zijn als het in dit topic kon...maar ik wilde ook al een palomino kopieren en plakken, is niet gelukt  :-\

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

nathair

Gezellig topic dit  :)

Mijn 'nick' is gaelic voor slang, die symbool staat voor transformatie. Ik had op een ander forum eerst een andere naam, maar die vond ik uiteindelijk niet meer bij me passen, te zoetjes. Niet dat ik nu zo'n hufter ben, hoor  ;D.
Vandaar dat ik toen op zoek ben gegaan naar een andere, en dat is daar Nathair ban geworden, wat volgens mij Witte Slang moet betekenen. En wat meteen een link legt met één van mn favoriete bands  ;D
Hier heb ik het bij Nathair gehouden.

Palomino

...en ik maar aan 'nat haar' denken als ik jouw nick las  8)

Liefs,
Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.