Leuke, pittige of wijze uitspraken, het vervolg

Gestart door Pinky, mei 03, 2004, 22:43:32 PM


Palomino

Mijn vriendin loopt iedere dag als ze van haar werk komt langs Mentrum, een centrum voor geestelijke gezondheidszorg hier in Amsterdam. Gisteren zei een van de cliënten die buiten een sigaretje stond te roken met zijn lotgenoten tegen haar:'

,, Ja, als we binnen zijn worden we geestelijk gestoord genoemd en hier buiten zijn we buitengewoon..." :P

Liefs,
Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Palomino

Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.

Liefs,Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Fatin

Citaat van: Palomino op februari 11, 2009, 13:56:16 PM
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.

Liefs,Palomino

:D :D :D

Toeval reikt hoger dan gewoonte!  ;)

Palomino

Sommige mensen hebben een duur horloge...ik heb de tijd  :).

Liefs,
palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Carla


Sandra

Geluk zit niet in wat je bezit, maar in wat je geniet.

Groetjes Sandra :)

klaproos1945

om gelukkig te zijn hoef je niet te winnen

Veel liefs van klaproos1945

Laure

De Waarheid is een land zonder paden

Krishnamurti

klaproos1945

de illusie  is het land van grenzen je komt ze er steeds tegen

klaproos 1945

Laure

Citaat van: doosje op augustus 24, 2009, 17:19:16 PM
De Waarheid is een land zonder paden

Krishnamurti
Citaat van: klaproos1945 op augustus 25, 2009, 07:15:50 AM
de illusie  is het land van grenzen je komt ze er steeds tegen

klaproos 1945

Die uitspraken passen goed samen zeg, Klaproos1945! Leuk om nog eens iets van je te horen trouwens :)

OnnyRens

#266
Met vertrouwen en liefde of met wantrouwen en dwang. zoals liefde en genegenheid,of negatief zoals angst en schuldgevoel,maakt voor de intensiteit van de band niet uit.Wel heeft het onnoemelijk veel invloed op het vermogen van het kind om later zelf anderen aan zich te binden.




__________________________
reparatie Systeem Computer

Julia

Van sommige mensen kan ik mij niet voorstellen dat ze de snelste van miljoenen zaadcellen waren....


Palomino

Citaat van: Julia op september 02, 2009, 19:31:28 PM
Van sommige mensen kan ik mij niet voorstellen dat ze de snelste van miljoenen zaadcellen waren....

Ha ha ha  :P
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.