Wat kan deze droom betekenen??

Gestart door Smoothnikki, september 07, 2008, 13:50:22 PM

Smoothnikki

Hi ik heb een vraag ik heb afgelopen nacht een droom gehad waarvan ik mocht willen dat deze uit zou komen..
Ik zal even kort vertellen wat er aan vooraf is gegaan in het verleden:
Er is een jongen genaamd D die ik jaren geleden heb leren kennen op een chat we hebben altijd leuk contact gehad gebeld gemsnt smsen je kent het wel.... contact verbrak een paar keer om verschillende redenen die ik eigenlijk niet eens weet.
Nu sinds een jaar hebben hij en ik weer contact maar het is anders dan dat het vroeger was... Maar ik heb ook sinds een jaarhet gevoel dat ik er "iets mee moet doen" maar het komt er maar niet van. Nu hebben hij en ik al ruim een maand of 4 geen contact meer en dat is best jammer. NU HET moraal van het verhaal: wij hebben elkaar nog nooit in het echt ontmoet en daar ging mijn droom vanacht over...

ik weet niet alles meer maar het kwam er op neer dat hij en ik elkaar dan eindelijk na 7 jaar hadden ontmoet ik kan me herinneren dat we op een bank zaten te praten en te lachen en elkaar wel steeds aanraakten maar er gebeurde niks op een gegeven moment keek ik hem recht in zijn ogen aan en begon hem te zoenen en hij zoende mij terug.. maar in mijn droom werd ik gestoord door iets waardoor ik opstond en wegging... ik d8 nog bij mezelf in me droom daar hoor ik nu nooit meer iets van... Op dat moment werd ik wakker en een halfd uur later ging ik weer slapen... het rare is mijn droom ging verder met waar ie gebleven was.... in mijn droom ging mijn telefoon en ik zag dat hij het was die me belde hij wilde met me afspreken die zelfde avond nog om 9 uur dus ik was helemaal blij...... wat er toen gebeurd is geen idee ik weet alleen nog dat ik hem zag in mijn droom en dat ik hem aan keek en dacht bij mezelf van WOW jij bent het exact zoals ik je ken van de foto;s en dat beeld zie ik nu al de hele dag voor me.....

Kan deze droom een betekenis hebben?? of ben ik er gewoon in mijn onderbewust zijn mee bezig???

Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven

alvast bedankt

Kiwiwoman

Wat een heerlijke droom.
Wat ik denk is, dat je gewoon geduld moet hebben. Het komt vanzelf naar je toe. Je onverwachte opstaan en weglopen kan erop duiden dat je in de tussentijd andere verplichtingen bent aangegaan. Maar niet getreurd: uiteindelijk komt het goed.
Dus: je keus moet heel zorgvuldig gemaakt worden en dat moet je natuurlijk zelf doen.

Smoothnikki

Hai :)
dank je voor je reactie... jah het was zeker een heerlijke droom haha...  vind het alleen zo vreemd dat het nu gebeurd... in al die 7 jaar dat ik hem "ken"heb ik nog nooit gedroomd overhem en zeker niet zo... maar goed we zien wel wat er mee gaat gebeuren... misschien is het ook wel een wensdroom geweest...

Smoothnikki

er is echt iets vreemds gebeurd naar aanleiding van mijn droom :S
ik droomde iets met een 9 ik d8 dat het om 21 uur ging... maar wat gebeurde er nou
vorige week dinsdag 09-09 word ik opeens gebeld om 23.41 uur door een onbekend nummer ( ik was te laat met opnemen)
Dus toen ik zag onbekend nummer zei mijn gevoel gelijk dat is hij...
Hij is namelijk de enige in mijn telefoon die en prive belt en op tijdstippen dat een ander al in bed ligt....

Zou mijn droom dan een voorteken geweest zijn???
het rare is heb er daarna niks meer van mogen vernemen ( zoals al die maanden ervoor)