Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

In 2012....

Gestart door 7 Men, augustus 17, 2008, 21:11:45 PM

Varen

#60
Nog eens over het topic hé ;)

Dankzij Einstein hebben we geen 5 Elementen meer maar 4.

Water, Aarde, Vuur en Wind...

Het 5de element is het element Ether.

Ether is het verbindende element.

De Chinezen geloven nog in de 5 Elementen

Water,
Aarde,
Hout, Hout dat wil groeien, naar buiten net als Lucht
Vuur,
Metaal, Chi, Beweging, Het verbindende element

Als ik dan verder kijk naar 2012, zie ik wel degelijk een verandering en die is nu al gaande.

Eerst verbonden wij mensen ons via metaal.

We legden metalen spoorrails aan, en telegraafpalen met metalen leidingen. Later legden we metalen leiding voor gas, water, elektriciteit en telefonie/internet.

Steeds meer communicatie gaat via de ether, GSM, WIFI, GPS, DECT, FM/AM etc.

We laten het metaal achter ons.

Ether is boodschap voor nu en 201
2 :)






Ricca

Omdat de betekenis van engelen niet gebonden is aan het jaar 2012, heb ik de stukjes over engelen naar een nieuw topic (Engelen en gidsen) verplaatst.

Ricca
From Ricca with Love

Varen

@Ricca

Als we jou toch niet hadden...


Pink

Hallo allemaal,

2012 blijft me boeien. Onlangs heb ik een mooi artikel hierover gelezen.

Pink

IKKE***)

Dank je wel Pink voor het mooie artikel.

Lana.

Ricca

Ik ga toch echt niet twee weken in een ondergrondse kelder zitten met noodrantsoenen en een kacheltje. :P  ;D
Het geloof in veiligheid is de beste beveiliging. :)
From Ricca with Love

Pink

#66
Hallo Ricca,

Die adviezen leg ik ook naast me neer. Wat mij aansprak is de gedachte eronder -die ik er uiteraard zelf aan heb gegeven- het samen op weg gaan naar een lichtere wereld.

Anderen liefdevol bijstaan als het nodig is. Ik zie het al helemaal voor me. Ruimte voor iedereen om in alle vrijheid zijn of haar talenten te ontplooien maar ook de ruimte om te kiezen voor iets meer duisternis als dat past in de ervaring.

Als dat 2012, 2013,2014 en verder is dan teken ik

Signed, sealed and delivered with love

Pink

Ricca

Ja, daar teken ik ook voor. Met liefde.

Ricca :D
From Ricca with Love

Pink

 ;D ;D ;D Ineens bedenk ik me dat ik geen kelder heb. Dat is waarschijnlijk de reden dat ik niet eens heb stilgestaan bij het advies om ondergronds te gaan. Geen optie.

Of..... stel dat je waarnemen versneld helder wordt. Dat alle dimensies zichtbaar worden. Dat geeft een ander licht op hulp en op bewusteloosheid. En het plaatst Star Wars in een ander daglicht. Als kind al was ik gek op deze films. Wilde altijd skywalker zijn. Met dank aan de liefde voor films mij gegeven door paps.

Pink