Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Heel veel water.....

Gestart door Selene71, augustus 14, 2008, 11:48:58 AM

Selene71

Hallo Allemaal,

laatste tijd veel korte en onrustige dromen gehad, die ik niet heb (willen?) onthouden. Deze laatste echter, van afgelopen nacht, wel.

Er is een groot complex van appartementen van donker-kersenhout, net als in wintersportoorden. Van buiten lijken het grote huizen met puntdaken, van binnen zijn ze verdeeld in appartementen en dan meerderen aan elkaar. Denk dat we op vakantie zijn.
Ik bevind me in een ruimte waar een spiegel hangt (weet niet, slaapkamer of badkamer?). Ik kijk in de spiegel en het beeld bevalt me wel: ik lijk jonger, niet veel jonger, maar zeker jonger dan ik daadwerkelijk ben en puur natuur, geen make-up e.d. En dan zie ik dat mijn haar gegroeid is! Ik kan zowaar een mooie staart maken en dat gevoel van dat haar dat bungelt wanneer ik mijn hoofd beweeg, voelt echt lekker (in werkelijkheid heb ik al 15 jr kort haar). Terwijl ik nog even kijk of alles goed zit, hoor ik paniek buiten. Ik ren de kamer uit en ga naar de overloop van mijn appartement. Ik hoor dat er wat aan de hand is in een van de andere huisjes. Ik ga er naartoe - echt alsof men op mij of mijn actie aan het wachten is - maar ik ben plots niet meer alleen, mijn oudste zus staat naast mij en wij werpen elkaar nog een blik toe van 'wat zal er toch aan de hand zijn?' Nog voor we de hoogste etage kunnen bereiken, komt er een enorme vloed van water. Geen gewoon water, maar zeewater! Mooi blauw water...Mijn zus is er niet meer, maar heb geen gevoel van paniek dat ze er niet is; raar genoeg ga ik ook niet kijken of er vermisten zijn. Ik besluit om terug te gaan naar mijn eigen appartement. Ik loop naar boven want ik zat op de hoogste etage. Overal is het nat en ik bedenk dus dat het water ook hier is geweest. Ik loop etage na etage via de trap omhoog en op elke overloop kom ik iemand tegen. Elke keer dat ik iemand tegenkom, zeg ik met een knik gedag en tegelijkertijd merk ik een verschil met mijzelf (werkelijke gedaante) op, bijv. een mevrouw die heel dik is. Dan besef ik dat het helemaal mijn appartementgebouw niet is, maar daar waar de golf als eerste was geweest en krijg het idee dat de hoeveelheid water, of de grootte van de golf voor zoveel verwarring heeft gezorgd, dat ik niet eens meer mijn eigen appartement herken. Ik vind deze ontdekking niet leuk en loop terug naar beneden en merk dat al die mensen die ik eerst tegen was gekomen, er niet meer zijn, maar alsof ze er nooit geweest waren. Mijn haar is trouwens weer kort. Uiteindelijk beneden en buiten het gebouw, kijk ik rond alsof ik iets zoek. De zon schijnt, omgeving is verlaten, overal modder, ik ben alleen maar voelde me niet 'zielig' alleen en krijg een gevoel van: zo, deze klus heb ik ook weer geklaard... Dan word ik wakker van de wekker. Ben benieuwd.... Elke reactie is welkom en alvast bedankt voor de tijd en moeite !
Selene

Kiwiwoman

Mijn eerste gedachte is: reiniging. Toen het woord oplossen. Ik vind het een heel mooie droom.

Selene71

Dank Kiwiwoman voor je reactie!

Selene