Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Gordijnen

Gestart door janice, augustus 10, 2008, 10:32:27 AM

janice

Ik droom dat ik in mijn ouderlijk huis van de trap afloop en in de woonkamer gat staan (zelf ben ik pas geleden verhuist en er moet nog een hoop gedaan worden) . Iemand heeft spiksplinternieuwe spierwitte rolgordijnen voor de grote ramen en glazen deuren geplaatst. Ze staan open. Ik vermoed dat mn vader ze heef geplaatst. Ik sta in het midden van de grote woonkamer en ik voel me helemaal thuis in het huis waarin ik mn jeugd heb doorgebracht. Het voelt opgeruimt en erg aangenaam aan. Links kan ik de keuken inkijken en ik merk dat er qua soort gordijnen, wit met blauwe keukengereiprints nix is veranderd. De koeiekoppen + voorraadbussen- en bestekprints zijn alleen groter uitgeprint en alles ziet er weer als nieuw uit.
Rechts op het aanrecht zie ik een mes met een en nog veel groter homp roodbruin rauw vlees dat klaar staat om bereid te worden
Ik kijk weer naar de gordijnen, nu staan er ook dieprood+oranje gekleurde gordijnen voor. het is precies de goede kleur  voor dit huis en ook voor het huis waar ik nu in zit bedenk ik me. De grote zware gordijnen zijn zo geplaatst zodat ze nog een beetje doorlopen op de volgende muur. Aan het plafond staat een half ronde gordijnrail gevestigd, wat ik prachtig vind. Het geeft me een idee over hoe ik de meubels zou kunnen plaatsen. ik maak het gordjn een beetje open want ze zijn dicht aan de recbterkant van de kamer en zie een (buur)jongen met zwart haar die bezig is op een lader dat gevestigd zit aan mn balkon. Dit balkon heeft een tralie-achtig hek. De grijze ladder is aan de linkerkant van het balkon gevestigd. Hij is iets aan het maken/verbeteren, ik kan alleen niet goed zien wat het is. Zodra het af is zou hij zo over mijn balkon heen kunnen klimmen besef ik me.
Ik doe de gordijnen weer dicht en kijk rechts naast me: ik zie een roze gordijn met (geel en oranje en meerdere kleuren )kinderpatronen en ik ben van plan om die gordijn terug te sturen omdat dat niet in het geheel past.
Roze en rood vind ik gewoon niet mooi
Intuitie is verstand dat haast heeft

Pink

Djen,

Ik ben voor je bezig. Nog even geduld.

Pink

janice

janice

heeeeel geduldig ...  ;)

Pink

Lieve Djen,

Dank je voor je geduld. Op dit moment lopen er een paar hele grote implementaties dus ik werk erg veel en laat. Aankomend weekend is het voor het eerst in 5 weken dat ik niet hoef te werken en dan duik ik achter de PC om een en ander op papier te zetten.

Nog eventjes dus.

Pink

janice

heeft er niemand anders tijd voor mijn droom ?  :-\

Pink

Hallo Djen,

Lang gewacht en toch gekregen. Het thema ouderlijk huis komt wel vaker in jouw dromen naar voren en staat voor oude overtuigingen. Je voelt je thuis in je ouderlijk huis hetgeen er op wijst dat je oude overtuigingen hun natuurlijke plaats hebben gekregen. Als je de keuken â€"het hart van het huis- inkijkt dan zie je dat alles hetzelfde is gebleven. Wat wel veranderd is, is de manier waarop jij er naar kijkt want de plaatjes zijn groter en helderder (als nieuw).  Omdat in je basisbehoefte is voldaan kan je jezelf gaan voeden (met het vlees dat op het aanrecht staat, klaar om bereid te worden). De kleur roodbruin wijst erop dat het gaat om het vervullen van hele aardse behoeften.

De halfcirkelvormige gordijnrail doet me denken aan een halve maan en daarmee aan het vrouwelijke zelf. Het deel in jou dat levendig, krachtig en warm is ( oranjerood)  en dat je meer en meer aan de buitenwereld laat zien (het openschuiven van de gordijnen.  Jouw mannelijke kant, de buurjongen, ziet dat ook en wil graag deel uitmaken van het geheel. Daarom klimt hij via de ladder omhoog. Jij wil hem echter nog niet toelaten want er moet nog iets afgemaakt worden en sluit de gordijnen. Als je dan naar rechts kijkt dan besef je ook ineens wat het is dat eenwording in de weg staat. Oude overtuigingen, gordijnen met kinderpatronen. Maar omdat deze overtuigingen niet meer bij je passen besluit je ze terug te sturen.

Waarmee je dus weer bij het begin van je droom aankomt, je staat in je ouderlijk huis en het voelt goed en schoon. Met andere woorden, er is niets meer dat je tegenhoudt om de gordijnen volledig open te gooien en je hart te laten zien aan de buitenwereld. Mooi!!!

Liefs, Pink