Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Ring van vuur

Gestart door Kiwiwoman, augustus 08, 2008, 04:23:51 AM

Kiwiwoman

Een landhuis. Een tuin met daarin een rond pad. In het midden een ronde tafel met 4 stoelen. Mijn dochter en ik zitten en mijn man staat bij me. Er komt een oude auto het pad rond rijden en ontsteekt daarmee vuur op het pad, zodat we in een ring van vuur zitten. Ik ben heel bezorgd om mijn zoon, maar die komt aanhollen en springt over het vuur naar ons toe. We zijn compleet. Droom is over.

?????

Heeft iemand enig idee?

Ricca

Dear Kiwiwoman,

De ronde tafel met de vier stoelen is een mooi symbool voor je gezin. Het ronde pad vormt een perk of een soort eilandje waarop je gezin zich bevindt. Dat idee van een eilandje wordt versterkt als het pad vlam vat en een cirkel van vuur vormt.

Wat opvalt is dat je heel bezorgd bent om je zoon die door het vuur a.h.w. buitengesloten is en dat je je geen zorgen lijkt te maken over het feit dat je zelf door het vuur bent ingesloten. Je ziet het vuur dus niet als een bedreiging. Het vuur stelt wel even de eenheid van het gezin op de proef, maar je zoon komt meteen aanhollen en springt over het vuur en daarmee is de eenheid hersteld. En jouw vurige wens vervuld.

Toch vormt het vuur ook een beperking, een soort barrière tussen het gezin en de buitenwereld. Je zegt dat de droom al oud is - misschien is-ie uit de tijd toen je je nog niet helemaal thuis voelde in NZ? Dan is er nog de oude auto die het vuur veroorzaakt. Het woord auto betekent zelf (denk maar aan automaat), dus waarschijnlijk heb je je die beperking zelf opgelegd. Omdat je dat wilde (een auto staat vaak voor de wil en de wil hoort bij het element vuur). Het lijkt een vrijwillige keuze om in een nieuw land(huis) vooral een hechte eenheid te blijven. Je zoon bewoog zich blijkbaar graag buiten de beslotenheid van het gezin, maar als het nodig was ging hij desnoods voor jullie door het vuur.

Ik ben benieuwd of je er iets in herkent. Vuur is ook een transformerende kracht, dus ik neem aan dat het eilandje inmiddels wel is opgegaan in het grotere geheel.

Liefs,
Ricca   
From Ricca with Love

Kiwiwoman

Citaat van: Ricca op augustus 12, 2008, 13:43:41 PM
Wat opvalt is dat je heel bezorgd bent om je zoon die door het vuur a.h.w. buitengesloten is en dat je je geen zorgen lijkt te maken over het feit dat je zelf door het vuur bent ingesloten. Je ziet het vuur dus niet als een bedreiging. Het vuur stelt wel even de eenheid van het gezin op de proef, maar je zoon komt meteen aanhollen en springt over het vuur en daarmee is de eenheid hersteld. En jouw vurige wens vervuld.

Hoi Ricca,

Inderdaad is het bovenstaande me duidelijk geworden. Het is een heel verhaal om te vertellen wat er gebeurd is, nadat ik die droom heb gehad, dus dat doe ik niet. Ik had een vermoeden, dat de droom me vertelde, dat alles goed zou komen en dat klopte ook. Weliswaar jaren later, maar zeker en vast! Jij hebt dat hiermee bevestigd. Bedankt!

Nee Ricca, het heeft niets met emigreren te maken. Dat is pas later gekomen. Ik weet mijn dromen overigens heel zelden, dus als er een blijft hangen, vergeet ik hem ook niet!

Klaproos had ook een gedachte hierover, die ik ook kan bevestigen.

CiteerMijn intuitie zij mij dat de droom het landhuis staat voor je huis op aarde.
De oude ziel (auto) heeft het pad in vuur gezet dit is een teken van de vuurgids hij beschermt en zuivert jullie vandaar die ronde tafel in het midden.
[\quote]

En zo voelde het ook, Klaproos, toen alles goed kwam! Bedankt!