Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Afscheid

Gestart door Mira, augustus 07, 2008, 20:53:57 PM

Mira

Hoi hoi,

Afgelopen week heb ik droom gehad die mij bijgebleven is en waar ik later verdrietig om werd,
maar wie weet heeft het hele andere symboliek. Misschien ook niet, maar dat hoop ik dan te lezen.

's Morgens voordat ik wakker werd droomde ik het volgende:

Op een indirecte wijze ben ik erachter gekomen dat mijn ex nederland gaat verlaten. In eerste instantie werd ik
boos dat hij mij hier niet van op de hoogte heeft gebracht. Ik had zoiets van jij gaat weg op een rare manier. Niet de manier
die ik zou verwachten en niet de manier waarop ik wens behandeld te worden.
Hij vertelt me in ieder geval dat hij vertrekt en heeft rood aangelopen ogen van verdriet. Voor de rest vertelt mijn ex niets relevants,
en neemt afscheid van mij. In zijn ogen lees ik dat hij het wil uitschreeuwen dat hij van me houdt maar dat zijn ego het niet toelaat.
Ook dit doet me erg veel pijn en vraag me af waarom hij zoveel zaken niet inziet, niet wil toegeven of wat dan ook.
Het is in de droom ook niet duidelijk of dat hij vertrekt en nooit meer terugkomt of dat hij voor even weggaat voor een korte reis.

En toen was ik wakker!! Pfffff heb er even meegezeten......

Wat blijkt nu! Via via hoor ik dat mijn ex inderdaad op reis gaat!!! Eerst bracht iemand de twijfel of dat hij misschien daar zou blijven
en later bleek dat hij op vakantie gaat!! Echter dat ik er zo achter moet komen doet me wel degelijk pijn.

Vraag me dus af of dat mijn droom mij voorspelde dat hij op reis ging, en nog redelijk onduidelijk was wat de kernzaak is.
Of heeft het geheel met andere zaken te maken!!

Zo droomde ik vanochtend weer over mijn ex:

Dit keer was de situatie wederom vervelend. Kan het niet helemaal meer goed herinneren maar weet wel dat hij mij heel
denigrerend behandelde en dat hij aangaf dat ik stink. Dat ik onaantrekkelijk ben en mij zo slecht behandelde dat ik er verdrietig van werd
en in mijzelf afvroeg waarom ik dit allemaal pikte!!!

Ik probeer de zaak met mijn ex voor mij zelf af te sluiten, maar zoals jullie kunnen lezen lukt het voor geen meter! En ik kwets mij zelf ermee!! Zo verschrikkelijk, terwijl er zoveel leuke zaken om mij heen gebeuren!! Snap niet waarom ik het niet los kan laten na alle ellende,
en nu droom ik zelfs pijn en ellende!! Ik lees graag jullie reacties!

Groetjes
Mira

Mira

Heeft iemand nog wat te zeggen op deze dromen?

Was eigenlijk wel benieuwd....en ja we doen weer lief en weer rot tegen elkaar!! hahahahahaha

Wijs dit erop dat ik gekwetst word door mijn ex? Die ex ook van me....die blijft me bezighouden!! Zijn jullie me al zat.....hahahahahaha
Inmiddels al bijna een jaar dat we in deze rotsituatie zitten.

Hoe zetten jullie bepaalde zaken van jullie af? daar zou ik nog best weleens een cursus in moeten volgen :-)

Groetjes
Mira

Kiwiwoman

Ik heb niet eerder gereageerd omdat ik deze post van jou niet had gezien.

En ja, ik heb wel wat te zeggen:

Als ik jou was, zou ik hem maar gauw ex-ex maken. Je geeft heel veel om hem en hij om jou. Als er veel trubbels tussen jullie zijn, betekent dat, dat jullie oplossingen moeten zien te vinden. Dit zou wel eens een opdracht van jullie aan julliezelf kunnen zijn. Zo van: we gaan het dit leven weer proberen. Het heeft dus geen zin om weg te lopen. Dan moeten jullie je volgende leven weer!

Succes en als hij toch buitenlands gaat: meegaan!

Mira

Bedankt voor je reactie!!

Ik denk dat we beiden een hoop te leren hebben in dit leven! De "fouten" die we gemaakt hebben, zullen we niet herstellen in dit leven!!
In een vorig leven schijnt mijn ex mijn zoon geweest te zijn (dat verklaart dan ook wel waarom ik altijd zo zorgzaam voor hem ben geweest en ik altijd ongeloofelijk veel geduld met hem heb gehad!!)

Wij zitten in een stadium dat we vanelkaar houden maar gewoon niet overweg kunnen met pijn die we in onze harten voelen na alle ellendige gebeurtenissen!

Ik ben van het idee afgestapt dat wij weer ooit bijelkaar gaan komen! Dat idee heb ik toch echt wel losgelaten nu na bijna een jaar na dato break up.

Vorige week hebben we elkaar gesproken, aangevallen, weer lief toegesproken en zo verder. Ik denk dat het daarmee afgelopen is. Sterker nog ik heb besloten om me meer te concentreren opmezelf, en dat heb ik dus geleerd van deze hele vervelende toestand.

De relatie met mijn ex was bijzonder, en ik geloof ook zeer zeker dat het echt de bedoeling was dat wij samen zouden zijn voor een langere periode. Hebben toch een relatie achter de rug van ongeveer 6,5 jaar......en het was zeer intens....dat kan ik oprecht toegeven.
De aantrekkingskracht tussen ons zal altijd blijven bestaan (vraag me niet waarom).

Ik denk echt dat het tijd is om een plaats te geven, om alles los te laten en dat we wellicht in een volgend leven elkaar weer treffen en dan alles voor elkaar ophelderen en superlief zijn voorelkaar. Dat zou toch fantastisch zijn in plaats van zoals nu heel koppig zijn en door de pijn geen cm meer willen toegeven!! Geloof me, er zijn teveel zaken geweest die zoveel pijn gedaan hebben, en er zijn teveel mensen er mee gemoeid waar wij beiden erg veel om geven.

En ik begrijp niet hoe dat een persoon waar ik ooit verliefd op geworden ben, willens en wetens veranderd is in een persoon waar erg moeilijk mee om te gaan is (geeft hij zelf toe, en dat hij zich zo gedraagt omdat hij vindt dat hij de baas moet zijn in de relatie).
We zijn beiden redelijk dominant (aardetekens beiden, ik stier, hij maagd)......hahahahahahhahah verhaal wordt steeds leuker.

Nogmaals dank je voor je lieve reactie! Mochten er ontwikkelingen zijn, dan zal ik hier nog wel een stukje schrijven....op de één of andere manier lijkt het een soort van never ending story te worden  :)

Groetjes Mira

Mira

Hoe zit dat eigenlijk met vorige levens? Op de één of andere manier stuit ik daar steeds tegen aan.

Tijdens een soort van healingsprocedure vertelde iemand me dus dat mijn ex mijn zoon in een vorig leven is geweest. Daarnaast ook dat ik altijd zorgzaam ben geweest en altijd al meer om anderen heb gegeven.

Toch wel erg bijzonder dat je dan weer zulke eigenschappen weer in dit leven heb.

Mijn ex die had het er ook over dat we elkaar wel weer in een volgend leven tegen zullen komen (mijn ex die ongeloofelijk aards is en helemaal niet in dat soort zaken gelooft, plaatst dan zo'n opmerking die ik vanuit zijn gedachtenwereld helemaal niet kan begrijpen).

En als ik het allemaal goed begrijp....zal ik in een volgend leven ook weer de mensen tegenkomen die mij erg gekwetst hebben!! We komen altijd weer dezelfde personen tegen maar dan wellicht in een andere gedaante......

We'll see.....ik ga me voorlopig op mezelf richten en mezelf lekker bezig houden met sporten en flink wat studie!! Dat is op dit moment wel iets belangrijker dan hij en zijn familie :)

Groetjes
Mira