Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Vage "droom"

Gestart door N.Senata, augustus 03, 2008, 02:09:40 AM

N.Senata

Hoi,

ik houd mij nu pas een half jaar bezig met spiritualiteit, paar keer gemediteerd in die tijd. Daarbij is mij een keer overkomen dat mijn hartslag heel snel ging en ik heel zwaar en diep begon adem te halen. Het leek alsof ik ziedend was, wat ook wel klopt want ik liet op dat moment een kleine gedachte aan mijn coke-verslaafde stiefvader "glippen".

Nu was ik laatst aan het slapen, en kreeg ik dit opeens weer midden in de nacht.
Wat ik mij van daarvoor kan herinneren is dat het leek alsof mijn gedachtes "bekeken" of zelfs "afgetapt" werden (toereikende hand naar een "gouden poel") en toen begon ik met zwaar ademhalen en flitste er snel vage rare beelden langs, waaronder ook wat minder leuke beelden.
Een paar seconden later werd ik gedesoriƫnteerd wakker en dacht ik dit: waarom zit ik niet in meditatie houding? Oh, ik sliep.
En lag ik met armen gekruist over de borst op mijn buik.

Heb hier geen problemen mee, vind het zelf erg interessant..

Maar nu is mijn vraag eigenlijk of iemand weet of er nog een soort van betekenis achter schuilt? Bedankt. :)

klaproos1945

heb je al eens gehoord van uittrede tijdens de slaap. Dat door meditatie kan op gewekt worden?

Veel liefs klaproos1945