duistere moeder van een andere levensgolf ?

Gestart door venus-44, juli 15, 2008, 22:35:15 PM

venus-44

 
Beste lezer,

Bij verschillende helderzienden en "uitzoek systemen" zoals familieopstellingen en energiewerk
(b)leek mijn moeder zo extreem koud en donker te zijn dat het leek alsof ze van een andere levensgolf
stamt.Van voor deze .

Weet iemand hier iets over?
Bv theoriën of boeken die hierover gaan?

Het was ook echt een extreem enge vrouw in mijn beleving,zo koud dat bij familieopstellingen iedereen
kippevel kreeg en had gedurende de hele sessie van 1,5 uur.
Anderen werden ook bang.
Degene die mijn  moeder vertegenwoordigde was een opsteller met jarenlange ervaringen
en zij zei me nooit eerder zo'n extreme ervaring te hebben gehad.

Wat ik mijzelf herinner is dat,hoe ver je ook doordrong in haar wezen
,nergens was er een Lichtje te ontdekken;ze scheen me onmenselijk toe;emotieloos,wreed
sadistisch.

Ik ben een vissen met mars driehoek neptunus,helderziend/voelend,
tsja,en maan vierkant Pluto .
Mijn broer en zus hebben respectievelijk hun maan conjunct en oppostiet Pluto )




bedankt voor je time and effort,

Venus

Astroboy

#1
Hallo Venus,

Gezien wat je schrijft over je moeder ben je erg geschrokken en dit geldt ook voor de rest van de familie neem ik aan  en dat is geen leuke evaring voor jullie. Maar toch wil ik je vragen wat er precies bedoelt wordt dat ze van een andere levens golf kwam. Hoe was de band met je moeder in je jeugd jaren en hoe was ze tegen over je broer en zus, en hoe was de band van je moeder met haar moeder?

Gezien je vissen bent ben je erg gevoelig voor emoties van buiten af, je slurpt het als ware naar binnen dat kan inhouden dat je zelf ook slachtoffer wordt van anderen met alle gevolgenen van dien.
Wat betreft Mars driehoek Neptunes: Je bent misschien wat verlegen en hebt er wellicht geen zin in je ergens toe te verplichten of voor je eigen rechten op te komen, maar in je hart ben je een idealist die het best mogelijk voor de wereld wilt doen. De Maan vierkant Pluto kan wellicht aangeven dat je emoties vaak heel intens zijn en dat je het moelijk vindt je emoties aan anderen toe te vertrouwen omdat je misschien het gevoel krijgt dat je verkeert wordt begrepen, herken je dit?

Maar ik moet toe geven voor een globaal beeld heb je de hele radix nodig en dat geldt ook voor je broer en zus, want die gegevens zijn te summier.
Dat je voelend bent is mij duidelijk, maar wat versta je onder helderziend kun je me daar ook een paar voorbeelden van geven?

Ik ben benieuwd naar je reactie, indien je het op prijs stelt kun je me ook beantwoorden via mijn mail adres.

Vriendelijke groeten,

Astroboy.

lilith

Hoi Venus

ik vind het heel frappant dat jullie allemaal een aspect met jullie maan-pluto hebben.

Even een stukje tekst van Bastiaan van Wingerden over alléén deze aspecten.

Als je geboren bent met een aspect tussen pluto en de maan is er een karmische verbondenheid tussen de moeder en het kind. Je hebt iets met elkaar uit te werken. Vaak was er in een vorig leven ook al sprake van een moeder-kind situatie. In veel gevallen heeft de moeder in een vorig leven haar kind aan zijn lot overgelaten. De moeder voelt onbewust een karmische schuld en wil dat goed maken waar ze het in een vorig leven heeft laten liggen. Met pluto-maan aspecten is er een emotionele machtsstrijd tussen moeder en kind. Ze wil van jou het model kind maken tot je losbreekt. Het kan zijn dat er wordt gemanipuleerd.
Met pluto - maan aspecten word je vanwege je hoge gevoeligheid onvermijdelijk op je ziel getrapt als je open over jezelf bent. Daardoor ontstaat er een emotioneel wantrouwen. Het ontstaan daarvan houdt verband met de zwarte maan. Zodra de zwarte maan dichtgaat is tegelijkertijd het vertrouwen van pluto en de maan geschonden.
Los van de moeder hebben deze mensen vorige levens gekend waarin ze in een gevoelloze omgeving zaten. Ze hadden niemand om hun gevoelens mee te delen, ze waren alleen. Ze verlangden sterk naar warmte en samenhorigheid, maar die was er niet. In dit leven neem je de hunkering mee om dat wel te hebben. Dat is de emotionele drang van pluto-maan aspecten. Tegelijkertijd ben je er bang voor.



wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

venus-44

#3
 Beste Astroboy,

Ook jij hartelijk dank voor je tijd en moeite. :-*
Ja,ik begrijp dat je meer info nodig hebt om e.e.a. beter te kunnen duiden.

Omdat dit een open site is ga ik echter niet helemaal met de billen bloot daar ik al veel versta van mijn radix.
Wellicht dat het volgend e je wat helpt?

Mijn zwarte maan staat in 12 en cheiron in 7,conjunct zuidelijke maansknoop.
Pluto staat daar oposiet aan conjunct...jawel...de noordelijke maansknoop.

Wat blijft is dat ik los van mijn persoonlijke verhaal toch erg graag meer zo willen weten of er informatie is over waar zielen vandaan komen.
Of er ook nog wezens zijn  geincarneerd van een vorige incarnatiegolf hier op aarde.
Een soort primitieve slimmen,zoiets?

helderziend;ik kan vanalles lezen;zowel op lichaamsnivo als emotioneel en (heel helder ) vorige levens van andere mensen
en verbanden naar het huidige leven.
Ik lees gewoon "zo". ik stem me af en zie het gewoon,net zo eenvoudig en helder als ik mijn katten zie en de deur.
tsja,behalve dus naar mijn eigen verhaal daar dat zo emotioneel beladen is en er zoveel angst op zit.



heb je daar wat aan?

hartelijke groet
Venus







lilith

Citaat van: venus op juli 21, 2008, 23:28:13 PM
Mijn zwarte maan staat in 12 en cheiron in 7,conjunct zuidelijke maansknoop.
Pluto staat daar oposiet aan conjunct...jawel...de noordelijke maansknoop.

Ik neem aan dat je weet wat Bastiaan van Wingerden over deze stand schrijft?

CiteerWat blijft is dat ik los van mijn persoonlijke verhaal toch erg graag meer zo willen weten of er informatie is over waar zielen vandaan komen.
Of er ook nog wezens zijn  geincarneerd van een vorige incarnatiegolf hier op aarde.
Een soort primitieve slimmen,zoiets?

dit is compleet nieuw voor mij, waar heb je deze informatie vandaan?

groetjes
Lilith







[/quote]
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

kjarnberg

Hallo Venus,

Zou je de geboortedatum (en tijd indien mogelijk) van je moeder kunnen melden?

Dan kan ik, of een van de anderen op dit forum, je misschien wat meer helderheid verschaffen over haar "donkerte".

groetjes, kjarnberg