Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Boeing Crash !

Gestart door Jeroentje, juli 14, 2008, 19:28:38 PM

Jeroentje

Hoi,

Ik heb vannacht een zeer duidelijke droom gehad,hij was zeker niet positief maar eigenlijk wel mooi kwa duidelijkheid hoe ik het beleefde het voelde zeer echt aan,ik keek vanuit mijn ouders zijn kamer het raam uit en zag een boeing 747 omlaag storte ,een meter of 200 in onze woonwijk neerstorte het was gigantisch ik voelde de dreun de explosie de vlammen de rondvliegende onderdelen vlogen door de ruit en echt een dreun van heb ik jouw daar de explosie kwam tot aan ons huis zo groot !! ik liep weg naar onder en zag me buurvrouw staan in onze kamer en zei ,wat is er aan de hand zie ik 3 x in groote paniek ,ik zei .. hoe kan dit nouw !!! met tranen in me ogen, en zag me broer en ons mam ook ineens staan en zei kom kijken boven niet normaal !!! toen stopte de droom. nogmaals zeer realistische belevenis nog nooit zo sterk, wat voor betekenis heeft deze droom ?

Alvast bedankt

Vriendelijke groeten,

Jeroen de Wit

Ricca

Lieve Jeroen,

Een echte nachtmerrie... De boeing 747 is bezig aan een vlucht. 'Vlucht' heeft ook de betekenis van wegvluchten, in dit geval een vlucht in het denken (element lucht) - wat vaak neerkomt op het onderdrukken van een gevoel of emotie. Uit het verdere verloop van de droom blijkt dat het onderdrukte gevoel er een is van angst of angstige spanning. En helaas hoe meer je een angstig gevoel onderdrukt, hoe meer macht je eraan geeft. Dat onderdrukte gevoel moet eruit en gelukkig is er de droom als uitlaatklep. De droom is dus zeker wel positief :), alleen verre van aangenaam...

Waarschijnlijk heb je in het waakleven angstige momenten meegemaakt en heb je het angstige gevoel meteen de kop ingedrukt. Dat neemt de angst echter niet weg. Alleen als je het gevoel toelaat, laat strómen, kan het weer verdwijnen. De droom dwingt je om de angst in haar volle omvang te voelen - dat is het helende aspect van de droom. Een explosie van angst heeft een helende en reinigende werking en de droom biedt hiervoor een veilige plek. Je bent geen moment in gevaar geweest. Je hebt alleen echt gevóeld...

Wat je natuurlijk nog wel moet doen is je afvragen waar je zo bang voor was. Angst is een schimmel die goed gedijt op de donkere plekken van het bewustzijn, de plekken waar je liever niet komt. Toch ligt daar de oplossing. Als je daar, in jezelf, met open ogen en met een open hart een kijkje neemt, zul je vast en zeker ontdekken dat de angst niets voorstelt. Elk monster verandert in een kanariepietje (of iets anders liefs en kleins) als je het in de ogen durft te kijken. Er is helemaal niets om bang voor te zijn... Dat geloven is het ervaren.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love