Wil iemand een kaartlegging voor mij doen

Gestart door Kaat, juni 25, 2008, 14:49:34 PM

Kaat

 
Hallo mijn naam is Karin.
Ik zou graag willen weten of er iemand kaarten voor mij wil leggen, kaartlegging vind ik erg interessant. Helaas kan ik het zelf niet. Daarom zou ik willen vragen of iemand kaartlegging voor mij kan leggen?

Graag  zou ik willen weten of ons huis dit jaar nog verkocht word.
Omdat ik niet meer graag in de straat wil wonen.
En tevens hebben de buren ook  het huis te koop staan.
En dat wij nog steeds geen kijkers hebben gehad.
En dat knaagt aan mij

Alvast bedankt

Groetjes en een hele fijne dag toegewenst.

Karin


Kaat


Ricca

Hallo Karin,

Als je zelf op deze pagina één tarotkaart trekt:

http://www.catharinaweb.nl/tarot/tarot/k11.htm
(klikken op tarotkaart trekken)

en dan hier noemt, wil ik je wel helpen om te zien wat die kaart eventueel over de verkoop van je huis zegt.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Kaat

Dank je Ricca

De kaart is Ridder van zwaarden

Zwaarden Ridder

Element: Lucht.
Astrologische associatie: Mars in verbinding met Mercurius.

Kernwoorden: bekwaamheid, moed, onverwachte doorbraak, hulp.

Zwaarden Ridder kan voor een sfeer van onenigheid zorgen, maar de daarop volgende afkoeling kan ons helderheid verschaffen. Meestal ervaren we Zwaarden Ridder als koele distantie, scherpe confrontaties en/of bijtende ironie.


Mikal

Lieve Karin,
Voor jou heb ik de legging; heden - verleden - toekomst gedaan m.b.t. de verkoop van je huis.
Verleden: pentagrammen 2
Heden: aas van kelken
Toekomst: zwaarden 3
Toekomstige invloeden: de gehangene + zwaarden 9
Advies: pentagrammen 10

Voor je tot het besluit bent gekomen om je huis te verkopen heb je lopen dubben: wel doen of toch beter niet? Er is waarschijnlijk het nodige voorgevallen (een conflict?), dat je nu niet meer in deze straat wil wonen, en dat heeft je doen besluiten dit huis te verkopen en ergens anders opnieuw te beginnen.

Alleen de verkoop van je huis gaat gepaard met de nodige emoties. Het gaat nu niet meer om iets zakelijks en afstandelijks maar het lijkt of deze situatie een heel eigen leven gaat lijden. De emoties en spanningen lopen hoog op en lopen over. En deze lijn zet zich in de toekomst ook nog voort. Daar ligt de kaart van teleurstelling en nog meer verdriet. Je ziet de toekomst behoorlijk somber in. De verkoop van je huis, wat in eerste instantie een zakelijke onderneming zou moeten zijn, slaat op je hart, je emoties.

Toen je aan het overwegen was om wel of niet het huis te verkopen wist je heus wel dat je geen zekerheid over de toekomst zou kunnen krijgen en hoe of het zou uitpakken een gok zou zijn. Maar op deze manier had je het niet verwacht.

Je emoties lopen uit de hand en de situatie die zich heeft getransformeerd tot een emotionele kwestie wordt steeds meer opgeblazen.
De toekomstige invloeden laten hetzelfde zien. Het huis lijkt voorlopig nog aan jullie vast te zitten. Je krijgt er slapeloze nachten van, vindt het één grote nachtmerrie en je weet niet wat jij kunt doen om enige verandering in de situatie aan te brengen.
Je zit behoorlijk in je maag met het huis, dat is duidelijk!

Niet echt een hoopgevende legging en toekomst, daarom heb ik ook nog maar een advieskaart voor je getrokken. Het geeft aan dat je wel degelijk wat aan de situatie kunt veranderen. Blijf niet hangen in die nare emoties en laat deze situatie niet met jou op de loop gaan. Het is iets zakelijks, het betekent echt niet dat mensen jou niet aardig vinden omdat ze niet naar je huis komen kijken of dat de hele wereld tegen je is. Blijf het dus als iets zakelijks zien.

Tevens is het niet bepaald bevorderlijk voor de verkoop van je huis als er zo'n 'donderwolk' van emoties, gedachten en spanningen boven hangt. Er hangt altijd een bepaalde sfeer in huis en als jij je huis op zo'n manier wil verkopen is het niet zo wonderlijk dat mensen het niet willen kopen. Jou sfeer hangt er nu en afgaande op de legging is dat geen prettige! Breng jij hier een andere sfeer in aan; een lichte, zonnige, dat het een fantastisch huis is om in te wonen en jij je richt op de mooie kanten van het huis en de prettige herinneringen. Dan is dit ook de sfeer waarin je het huis verkoopt en die je meegeeft. Een huis met zo'n sfeer zal een stuk beter verkopen.

Dit houdt ook in dat je de situatie goed afsluit enj je niet vanuit onvrede daar weg gaat. Deze kaart spoort juist aan om de dingen goed af te sluiten. Dus kijk naar de reden waarom je uit deze straat wilt. Ga je weg om te vluchten dan bestaat de kans dat je ditzelfde ergens anders ook weer zult meemaken. Of dat je je huis niet kwijt kunt  ;) voor je de situatie waarom je weg wilt tot een goed einde hebt weten te brengen.

Verder kan ik je nog als advies geven n.a.v. dze kaart dat als je emoties zo hoog oplopen, jij je familie en vrienden kunt gebruiken om ze te ventileren. Vertel waar je mee zit, wat je zorgen zijn. Praat erover, dat kan erg opluchtend zijn en helpt om de situatie van een afstand en nuchter te kunnen bekijken.

Weet trouwens dat de toekomst niet vast staat. De kaart laat de toekomst zien zoals het er nu naar uitziet dat het zal verlopen. Ga jij in dezelfde lijn door zoals jij nu bezig bent dan zal de toekomst zeer waarschijnlijk zo verlopen. Neem je het advies ter harte dan kun je de toekomst een andere richting uit laten gaan.

Veel succes ermee en ik hoop dat ik jou een beetje heb kunnen helpen.
Liefs Mikal.

Kaat

Dank je voor de kaartlegging Mikal.

Het klopt precies wat je geschreven hebt.

Kaat