Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Droomuitleg

Gestart door Pink, mei 21, 2008, 22:14:07 PM

Pink

Lieve Ricca

Jij zei: Goed dat je de droom opnieuw post.  Destijds kwam ik er niet aan toe. Er worden nu eenmaal veel meer dromen gepost dan ik aankan (en nieuwe droomuitleggers zijn dan ook van harte welkom!).

Als mijn tijd het toelaat probeer ik ook dromen uit te leggen. Maar met een fulltime baan, de trainingen Chi Neng, de begeleiding van zieke mensen met Chi Neng, mijn studie en mij sociale netwerk, lukt het helaas niet zo vaak als ik zou willen.

Maar de intentie staat.

Pink

Ricca

Lieve Pink,

Dat weet ik dat die intentie er is bij jou en ook dat je tijd gevuld is (de mijne ook). Maar lief dat je de intentie even uitspreekt. :-*

Zelf schreef je al eens: "Het aantal dromen dat geplaatst is meer dan we kunnen verwerken. Zeker de afgelopen periode waarin Ricca de interpretaties grotendeels alleen heeft gedaan. Soms kost het wat meer tijd om een droombeeld op je netvlies te krijgen en de droom te doorgronden. Waarna het interpreteren en verwoorden nog moet beginnen. Wees je er van bewust dat wij dit met heel veel liefde maar wel in onze vrije tijd doen. Geduld is in deze gevallen een schone zaak."

Waaraan ik niets heb toe te voegen, behalve dan nogmaals mijn hoop dat meer mensen zich geroepen zullen voelen om zich eens in een droom van een medemens te verdiepen.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Mikal

Ik wou dat ik het kon op zo'n duidelijke manier dromen uitleggen! Ik heb al zo'n moeite om die van mezelf te doorgronden. Met veel verbazing en verwondering lees ik elke keer de droomuitleg. Wat knap hoe je ze uitlegd! Hoe heb je dit ooit op deze manier geleerd???!?  :-\  Enige tips voor mij, en wellicht anderen, boeken tips of iets dergelijks, voor het leren interpreteren van dromen? Ik zou het wel graag willen leren.
Liefs

Palomino

Hoi Maikel,

Luisteren, voelen, zijn in het hier en nu, verplaatsen...Jij kunt het ook.

Liefs,
palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.