Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Verkeersongeluk ?

Gestart door Jeroentje, april 17, 2008, 20:42:06 PM

Jeroentje

Hallo,

Weer even een tijd geleden en had afgelopen nacht een droom, zal hem uitleggen, ben inmiddels vrachtwagenchauffeur en ik droomde dat ik met iemand in de vrachtwagen zat en dat ik bijrijder was en dat die persoon veel te hard door een bocht reed en daardoor kantelde de vrachtwagen met volle vaart !!! nu is het werk wat ik doe ook wel gevaarlijk in de bochten omdat het om melk gaat en dat gaat naar een bepaalde kant hangen en omdat het zo gevaarlijk is in de bochten hebben ze me heel vaak gezegt pas op !! het is gevaarlijk in bochten en inmiddels heb ik een droom ervan gekregen wat is de betekenis ??

Alvast bedankt

Gr JEroen

Ricca

Hi Jeroen,

Je had hopelijk al begrepen dat dit een symbolische droom is? Misschien heb je in werkelijkheid als eens gevoeld waartoe zo'n vloeibare lading in staat zou kunnen zijn? Of misschien hebben de waarschuwingen om op te passen in de bochten diepe indruk op je gemaakt? Het droombewustzijn kan zijn symbolen overal vandaan halen, ook gewoon uit het dagelijks leven. Toch gaat de droom niet over een verkeersongeluk, hoezeer hij ook aansluit bij je waakleven.

Het belangrijkste in de droom is het gevoel dat je hebt op het moment dat je in de bocht in vliegende vaart kantelt. :o :o Dat zegt iets over wat er op dit moment in je leven aan de hand is, vooral op emotioneel gebied (de innerlijke vloeibare lading). Het angstige en ongeluk-kige gevoel dat je een situatie (géén verkeerssituatie, maar iets anders) niet echt in de hand hebt, dat er iets lijkt mis te lopen en dat je daar geen invloed op lijkt te hebben (slechts bijrijder). Hoe groter jouw tegenzin om dat gevoel toe te laten, des te meer macht je eraan geeft - en dan wordt het in de droom een zware wagen die uit de bocht vliegt. De droom laat je op overdreven wijze een gevoel ervaren dat je in het waakleven misschien niet erkende. Herken je het nu? Als je het moedig onder ogen ziet, met veel begrip voor jezelf, zul je ook ontdekken dat het eigenlijk niets voorstelt... Angst is een truc (in dit geval een truck). Bezin je op wat je wilt in je leven, wees jezelf, geloof in jezelf, luister naar je intuïtie en neem de dingen rustig in eigen hand. Word weer de stuurman van je eigen leven. Want dat ben je, of je dat nou gelooft of niet.

En als je het rijbewijs voor vrachtwagens onlangs behaald hebt, dan nog van harte gefeliciteerd daarmee. :D

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love