Pentakels 7

Gestart door Mira, april 02, 2008, 10:53:24 AM

Mira

Hoi hoi,

Ik heb net een drielegging voor mezelf gedaan en trok als toekomstkaart de 7 Pentagrammen.
(6 pentagrammen- aas kelken- 7 pentagrammen)

Kan iemand aangeven waar deze kaart voor staat? Ik heb iets gelezen of actief/passief zijn.
Ik wacht jullie interpretaties af over deze kaart.

Groetjes
Mira

morticia

Mijn eerste idee:
door kelken aas maak je vooruitgang van pentagram 6 naar pentagram 7.

Onlangs kwam pentagram 7 bij ons ook voor in een legging (Crowley).  Nu is de voorstelling bij Crowley heel negatief, de kaart heet 'Mislukking'.  Op de kaart staat ook saturnus in stier.  Nu had ik echt het gevoel dat die kaart echt niet negatief is, saturnus en aarde (stier) zijn positief bij elkaar, ze geven dingen (materie) vorm. 
Bij Osho heet die kaart 'geduld'.  Op die kaart is een vrouw te zien die hoogzwanger is en daarvan geduldig geniet.
Kelken aas is de oorsprong van emotie, gevoel, alles overheersende liefde.

mijn conclusie:
Gisteren had je succes op gebied van materie (misschien ook een idee voor plannen in de toekomst), vandaag voel je een alles overheersende liefde voor het idee.  Koester die liefde en je materie zal uitbloeien tot een hele mooie bloem (of je plannen met veel overdenking en geduld uitvoeren)

Morticia


Mira

Hoi hoi,

Lief dat je even gekeken hebt!! Leuk dat je het zo brengt, legging was eigenlijk algemeen zonder vraag maar met die uitleg
duidt het op de situatie met mijn werk en lopende zaken daaromtrent!
Ik heb nog veel te leren blijkt wel!

Nou ik hoop eigenlijk dat Ricca weer een keer de tijd gaat nemen om de kaart uit te leggen!

En nu mijn gedachtekracht hierop toepassen.

Groetjes
Mira

Ricca

Hallo Mira :),

Je kunt gedachtekracht alleen gebruiken om je persoonlijke werkelijkheid te creëren of te veranderen, niet om anderen dingen te laten doen. :P Dus geloof er maar in dat alle informatie die je nodig hebt vanzelf op je weg komt (waar dan ook vandaan). Toevallig ben ik wel bezig met een uitleg van Pentakels 7, maar ook nog met een héleboel andere dingen... Heb geduld en vertrouwen (de belangrijkste betekenis van Pentakels 7).

Lees ook eens dit over het doen van een legging zonder duidelijke vraag:
http://www.catharinaweb.nl/cathforum/index.php?topic=2343.msg31470#msg31470

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love