Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Haren in mijn eten!

Gestart door Selene71, maart 26, 2008, 10:06:16 AM

Selene71

Hallo Alle lieve mensen,

afgelopen nacht een korte maar rare droom:

ik ben aan het eten, het is avondeten en er zijn meerdere mensen (familie). Iets lekkers, want ik wilde een heerlijke rijstdessert maken en dat was ook gelukt. Ik begin te eten en zie opeens iets tussen mijn rijstkorrels....haren. Lange zwarte haren (ik heb zelf kort haar). Ik realiseer mij dat het niet van mij kan zijn en laat ze aan mijn dochter zien (zij heeft wel lang haar), maar weet ook dat ze niet van haar kunnen zijn, want de structuur klopte niet en ze waren zwarter dan haar haren. Het zijn er niet veel, maar na elke, zeg twee happen, vind ik er weer een. Terwijl ik rustig de andere familieleden bekijk van wie het kan zijn, word ik wakker (want er valt iets van mijn nachtkastje door mijn bewegingen, met veel herrie). Maar het rare is, dat terwijl ik rondkeek, ik al wist dat ik niemand van de aanwezigen zou kunnen aanwijzen, want niemand uit mijn familie heeft zo'n structuur haar, het was namelijk wel lang, maar sterk gekruld, bijna kroes en iedereen in de familie heeft stijl en bruin haar. Sterker nog, ik voelde ook dat ik toch niets zou kunnen doen, de haren zaten er al eenmaal in.....Iemand een idee van de betekenis?

Alvast bedankt!

Selene

Ricca

Lieve Selene,

Haren kunnen veel betekenissen hebben, maar als ze in het eten zitten kan het bijna niet anders dan dat ze wijzen op iets wat voor jou onverteerbaar is. De droom speelt zich af in de familiekring, maar de haren zijn niet van jou en ook niet van je familieleden. Toch lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze van een buitenstaander zijn, die niet in de droom voorkomt...

Omdat haren de mens a.h.w. overleven, in ieder geval na de dood veel langer intact blijven dan het lichaam, kunnen zij in een droom soms op een vorig leven wijzen. Het gaat dan om een plotselinge, meestal onbewuste herkenning van een karmisch gegeven dat in de situatie meespeelt. Als er iets zou zijn wat je van je familie moeilijk kunt accepteren of wat je niet van plan bent te 'slikken' of waar je mee in je maag zit omdat je het toch geslikt hebt, weet dan dat er een diepere reden is, waarom dit op je weg is gekomen. Meer kan ik er aan de hand van de droom niet over zeggen.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Selene71

Dank je wel voor je uitleg, Ricca!