Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

kerkhof

Gestart door Jeroentje, maart 18, 2008, 20:02:25 PM

Jeroentje

Hallo allemaal, ik heb afgelopen nacht een rare droom gehad, ik kom aanlopen bij het kerkhof in dit geval het kerkhof in het dorp waar ik woon en ik loop het kerkhof op met 2 kruisen (grafstenen want ze waren nogal vierkant)   en ik loop een kruis (grafsteen) voorbij en draai me ineens om en haal aan met het kruis (grafsteen) dat ik in de handen heb en gooi het zo de grond, niet helemaal de grond in maar dat het kruis (grafsteen) er staat en kijk ernaar ,en dat doe ik nog een kéér en dan een stukje terug op het kerkhof,ik beleefde hem heel kort en ik liep er ook meer met de intentie dat ik een geest wou zien ook dat.

alvast bedankt

Groeten Jeroen

Ricca

Hi Jeroen,

Het kerkhof is een plek waar hoop en verlangens begraven kunnen liggen. Jij hebt daar geen vrede mee, want je gooit de stenen om. Het zoeken naar geesten kun je zien als contact zoeken met die begraven hoop en verlangens.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love