Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

dromen

Gestart door zeno, februari 26, 2008, 23:19:03 PM

zeno

had nog 2 apparte dromen,ik moet ergens naar een rots daar zou een dunne opening zijn waar ik doorheen moet,dan daarbinnen is alles zeer ruim.er staat een soort uitgehakte kathedraal of tempel,eenmaal binnen staar ik lang naar een blauwe koepel(zal wel niet blauw meer zijn)en moet daar dan al die verloren zielen meenemen,volgens mijn ex is dat mijn einddoel,maar ben daar niet zo zeker van,de andere is,is dat ik na het alsmaar opnoemen van vreemd nogstalgische namen steeds verder opstijg,eenmaal boven gaan d wolken als een perfecte circel open en draai ik 180 graden om en zak (pas bij de 2de droom)op een kale planeet,ik wilde bomen en struiken,maar de struiken waren ineens zo groot als bomen,om over die bomen maar helemaal niet te spreken,bij de derde x stond er een vrouw naast mij,ik moest iig naar de verte achter de heuvels(totsen)daar waar er zoveel licht scheen.maar ja zoals mijn ex-relatie,het bleek helaas maar een droom,wel een mooie droom,maar die kwam ten einde.

Ricca

Hallo Zeno,

Wat een mooie 'dromen'. :)

Citeerik moet ergens naar een rots daar zou een dunne opening zijn waar ik doorheen moet, dan daarbinnen is alles zeer ruim

Een verruiming van je bewustzijn.

Citeerer staat een soort uitgehakte kathedraal of tempel, eenmaal binnen staar ik lang naar een blauwe koepel en moet daar dan al die verloren zielen meenemen, volgens mijn ex is dat mijn einddoel, maar ben daar niet zo zeker van

Dit kan een taak zijn die je onbewust uitvoert, terwijl je hier gewoon je leven leidt. Wij bestaan tegelijkertijd in vele dimensies.

Citeerde andere is dat ik na het alsmaar opnoemen van vreemd nogstalgische namen steeds verder opstijg, eenmaal boven gaan de wolken als een perfecte circel open en draai ik 180 graden om en zak (pas bij de 2de droom) op een kale planeet, ik wilde bomen en struiken, maar de struiken waren ineens zo groot als bomen, om over die bomen maar helemaal niet te spreken

Ieder mens draagt innerlijk de scepter van zijn eigen onbeperkte macht met zich mee. Je ervaart de scheppende kracht van je gedachten, maar moet nog wel leren een beetje maat te houden. ;D Wat je wilt, wordt werkelijkheid. Dat geldt ook op aarde, alleen gaat het op aarde een stuk langzamer.

Citeerbij de derde x stond er een vrouw naast mij, ik moest iig naar de verte achter de heuvels(rotsen) daar waar er zoveel licht scheen.

Ik denk dat de vrouw een gids van je is.

Citeerhet bleek helaas maar een droom, wel een mooie droom, maar die kwam ten einde.

Je zegt dat het helaas maar een droom bleek, maar dit soort dromen zijn hele echte ervaringen, die je werkelijk meegemaakt hebt.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love