Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

vreemd

Gestart door schawkie, januari 17, 2008, 21:35:27 PM

schawkie

goedenavond.  Ik heb niet vaak een droom maar als ik droom dan wordt ik heel vaak achtervolgd, Maar de laaste maanden droom ik vaker en vaker over dat ik niet naar het toilet kan gaan terwijl ik heel nodig moet. Ik kan heel moeilijk een toilet vinden of wanneer ik er een gevonden kan ik de behoeftes die ik heb niet doen. Dit vind ik zo vreemd en krijg er geen hoogte van wat het voor mij inhoudt. Misschien kan iemand mij vertellen wat het kan betekenen. Groetjes Schawk.

Ricca

Hallo Schawk,

Als je in een droom achtervolgd wordt, loop je meestal weg voor iets in jezelf...

Dromen over problemen met het toiletbezoek komen veel voor. Als je bovenaan deze pagina op Zoek klikt en dan 'toilet' intypt, zul je er heel wat vinden. Het toilet heeft te maken met loslaten (bijvoorbeeld van bepaalde emoties). Als je geen toilet kunt vinden of als het niet lukt op het toilet, betekent dat dat je moeite hebt met loslaten. Daardoor blijf je met die emoties zitten en a.h.w. met 'hoge nood' rondlopen. Zo'n droom is een aansporing om los te laten en dat komt in de praktijk vaak neer op het toelaten van je emoties, want als je ze echt toelaat en in jezelf ervaart, zullen ze ook weer verdwijnen. Loslaten = toelaten. 

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love