Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Wensdromen

Gestart door Billy, januari 05, 2008, 23:39:32 PM

Billy

Bestaat er zoiets als wensdromen?

Deze nacht droomde ik dat een vroeger kennis mijn keuken aan het dweilen was, dus mijn huishouden aan het doen was en wat later droomde ik dat iemand me leerde aura's zien en lezen.

Groetjes

Ricca

Lieve Billy,

Wat heerlijk, zo'n hulp in de huishouding. ;D Toch gaat je droom waarschijnlijk over heel iets anders...

Oude kennissen die in dromen opduiken staan meestal voor een bepaalde eigenschap van jezelf (zeker als je in het waakleven geen intensief contact met die persoon hebt en er dus eigenlijk geen reden is waarom je over hem of haar zou dromen). Benoem eens spontaan vijf eigenschappen van die persoon. Herken je er iets van jezelf in? Dan gaat het dáárom.

De (keuken)vloer is een van de vele symbolen die op het 1e chakra kunnen wijzen. Het basischakra is verbonden met de aardse, praktische zaken zoals bijvoorbeeld het levensonderhoud (keuken) of... de huishouding. Het dweilen van de vloer kun je opvatten als het reinigen van het basischakra óf als een poging van jou om met jezelf in het reine te komen over de aanpak van allerlei praktische zaken (en dat hoeft dan niet per se met de huishouding te maken te hebben).

Het tweede deel van de droom, over het leren zien en lezen van aura's, kán een wensdroom zijn (als je die wens hebt), maar heel 'toevallig' zitten de chakra's in de aura, dus ik denk dat het gewoon een aanwijzing of bevestiging is dat het eerste deel van de droom over chakra-energieën gaat.

Ik zal maar niet vragen of we bij jou in de keuken van de vloer kunnen eten. :P

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Billy

Thanks Rica

Interessant, ik dacht dat het simpel te verklaren was als wensdromen, niet dus.

Die persoon waar ik over gedroomd heb was inderdaad  niet in meer in mijn leven maar ik had haar wel vorig jaar gezien en toen had ze me iets kwetsend gezegd, ze had er wel de intentie niet toe. Maar nu ik zie waarin we op elkaar gelijken kan ik het plaatsen. Nooit bij stilgestaan dat we toch enkele dezelfde eigenschappen bezitten.

Ik ben dus inderdaad practische zaken op orde aan het stellen zoals inderdaad mijn levensonderhoud maar ook het huishouden. Het is namelijk zo dat door aan mezelf te werken de laatste maanden dat ik mij niet meer verbonden voel met de materie (meubels, huisdecoratie enz.) rond mij. Ik wil ook minder spullen, andere spullen en meer kleur.
Gisteren ben ik met mijn broer naar een containerpark geweest om oud en kapot gerief dat al maanden zoniet jaren in de garage stond af te zetten. Meestal duurt het héél lang vooraleer hij een gaatje vind om me te helpen maar  nu kon het 2 dagen nadat ik het gevraagd heb. En ik voel me letterlijk verlicht.
Ik wil alles gedaan hebben tegen het chinees nieuwjaar zodat ik me vol overgave op andere dingen kan storten.

Qua levensonderhoud ben ik nu een hele andere weg ingeslagen, het voelt soms onzeker maar ik weet dat het de juiste keuze is. Ik ben benieuwd waar ik terecht kom  ::) :D

Groetjes en nog eens bedankt!

BillyB