Wat voor betekenis had mijn droom ?

Gestart door Jeroentje, december 16, 2007, 20:04:59 PM

Jeroentje

Hallo, ik ben Jeroen ik houd me het laatste jaar veel bezig met spirituele dingen nu vroeg ik me af
wat voor betekenis mijn droom had, ik zal hem zo goed mogelijk proberen uit te leggen. beeld je een straat in
met aan de zijkanten huizen en voor de huizen een tuin ik rende door de straat en ineens ging ik naar zon tuin waar ik door een struik keek en ik zag 3 hoofden en niet zomaar 3 hoofden maar van elk hoofd is de ene helft gewoon en de andere helft is een doodskop , ik keek dus die 3 hoofden aan en daarna werd ik wakker, dit moet een
droom zijn met een betekenis iets over mezelf maar wat ??? kan iemand me daarmee helpen

Alvast bedankt  :)

Groetjes Jeroen

Ricca

Hallo Jeroentje,

Leuk dat je de weg naar dit forum hebt gevonden. :) Dat er voor een droomuitleg lange wachttijden zijn, heb je inmiddels wel gemerkt. Ook al is het een korte droom...

Je rent door een onbekende straat (onbewust gebied) waar alle huizen uiterlijke verschijningsvormen van jezelf zijn en de tuinen innerlijke gebieden, gebieden van groei. Je lijkt iets te zoeken, al weet je nog niet wát en wáár. Ineens wordt je aandacht getrokken door een tuin. Door een struik heen zie je iets dat tot dan toe voor jou verborgen was: drie gezichten die elk half normaal en half doodskop zijn. Gezichten laten zien hoe je uitdrukking geeft aan jezelf. Hun aantal, drie, is het getal van groei en dat past natuurlijk helemaal bij de tuin. De combinatie van de huizen en de tuinen keert a.h.w. terug in de twee helften van de gezichten. De rechterkant van een gezicht is de uiterlijke kant die verbonden is met het verstand, het doen en de bewuste wil. De linkerkant van een gezicht is de innerlijke kant die verbonden is met de gevoelens en de intuïtie. Ik hoop dat je nog weet wélke helft van de gezichten een doodskop was, want dat is wel belangrijk. Omdat je ze in een tuin ziet, vermoed ik dat het de linkerhelft was.

De dood is altijd een positief symbool dat wijst op de noodzaak van groei en verandering. De helft die een doodskop is, is dus aan groei en verandering toe.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love