Online kaarten getrokken...uitkomst positief?

Gestart door Twinklestar, april 12, 2007, 11:43:11 AM

Twinklestar

Ik heb op de site van Catharinaweb online kaarten getrokken. Mijn vraag is of dit een beetje betrouwbaar is? Wie trekt wel eens online kaarten?

Ik heb de volgende vragen gesteld over mijn werksituatie (ik werk sinds kort als zelfstandige):

1. Hoe gaat het nu verder met mijn werk?

Staven koningin.

2. Krijg ik nieuw werk?

Zwaarden aas.

3. Kan ik hier mijn geld mee verdienen?

De hoge priesteres.

Is dit positief? Ik denk zelf van wel. Maar misschien kan iemand er nog wat meer over vertellen?

Anneke Guis

Hallo Twinklestar.

Als je zelf kaarten kiest uit de reeks kaarten, bij de onlinetrekking, is het net zo betrouwbaar als een echt kaartspel, de computer beslist immers niet voor je, maar jij kiest zelf. De kaartjes verwisselen zichzelf ook steeds, dus krijg je een andere volgorde als je weer een kaartlegging doet. Het is bij kaartleggingen wel heel belangrijk hoe je de vraag stelt b.v. je eerste vraag kun je beter stellen als: neemt mijn werk een positieve wending. Stel nooit een open vraag maar altijd duidelijk met een ja of nee antwoord er in besloten.

Staven koningin laat zien dat je zelf actie moet ondernemen en je eigen verantwoordelijkheid voor wat je wilt (hoort bij het teken vuur) het gaat niet van zelf, maar zelfbeschikking en zelfstandigheid is hierin ook erg belangrijk. Weet je wel precies wat je wilt?

Zwaarden Aas geeft aan dat je een knoop moet doorhakken, een kans oo je weg om inzicht te krijgen in zaken die nog niet duidelijk voor je zijn. Zwaarden staat voor lucht, wat te maken heeft met je onderscheidingsvermogen en het komen tot de juiste conclusie d.m.v. verhelderende gesprekken. Het gaat er om dat je zicht krijgt in de huidige situatie en de Hoge Priesteres geeft aan dat dat inderdaad staat te gebeuren. in dit geval mag je je intuitie gebruiken om keuzes te maken. Laat je gevoel je leiden en reageer op het juiste moment.

De kleine arcana geven aan wat je er zelf aan kunt doen en de grote arcanakaarten geven de invloeden van de omgeving weer, de gebeurtenissen om je heen war jij dan weer op kunt reageren.

Ik zelf gebruik de tarotleggingen altijd in combinatie met de astrologie, zo heb je een dubbele bevestiging.

Dit was even een korte uitleg.
Groetjes Anneke