Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

telefoontje

Gestart door marco25, juli 01, 2007, 20:40:59 PM

marco25

hallo ik ben marco

via een bekende ben ik op deze site terecht gekomen en aangezien ik een droom heb gehad wou ik hier me kans wagen.
hoop dat iemand voor mij een antwoordt heeft.

in mijn dagelijkse leven wordt ik vrijwel lastig gevallen door een persoon die mij met een prive nummer belt en vervolgens ophangt of mij de kan niet geeft op te nemen,kortom 1 keer over laten gaan.

nou komt me droom.

ik droomde dus dat ik door een privenummer werd gebeld..ik nam op en het was stil aan de andere kant van de lijn...ik zei tegen die onbekende persoon heb dan nu het lef om iets te zeggen als je ook het lef hebt om te bellen...vervolgens hoord ik een bekende stem van mijn ex. en die zei..ik kan het niet...ik schrok en zat rechtovereind in bed.

wat betekend dit? ;)

alvast bedankt

lilith

Hoi Marco

welkom hier

ik ben niet zo goed in droom uitleggen, maar ik kreeg wel de indruk dat dit een heldere droom was. Een verwerkingsdroom.

Maar zou jij graag willen dat je ex je belde, is er nog iets uit te praten?

liefs Lilith
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

marco25

hey lil

euhm nee...deze ex die in me droom voor kwam...die relatie is al 6  jaar over...
en ook al 6 jaar niet meer gezien ...ben allang door met mijn eigen leven ,daarom vondt ik deze droom ook raar.

groetjes marco ;)

lilith

tja, hmmm dat is wel vreemd ja

wat ik ook vreemd vind, is telefoneren is eigenlijk onpersoonlijk, het is op afstand
maar er wordt wel met een privé nummer gebeld, en dat is dus weer dichtbij, intiem

grrrr, is er nog een expert in de zaaaaalllll  :)
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Pink

Hallo Marco,

Dromen zijn bijna altijd symbolisch bedoeld. Het telefoneren wijst op contact maken. Het privénummer wijst op contact maken met een nog onbekend deel van jezelf.

Ik denk dat het wijs is om eens te kijken welk deel in jezelf je negeert. Met welk deel je nog geen contact hebt gelegd. En dat je de stem van je ex hoort kan daarbij een hulpmiddel zijn. Wat triggerde jouw ex bij jou?

Liefs, pink