Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

ff een vluggertje:

Gestart door Opti-Mystique, juni 02, 2007, 22:59:56 PM

Opti-Mystique

... weet iemand wat het betekent als je in een droom zelf je mond dichtnaait (met zwart garen en je de steken door je lip als het ware "voelt")?

Liefs van Dolf  :)

rosie989

Hey Dolf,

De steken die je voelde zou eventueel kunnen wijzen op eventueel diep kwetsende rake woorden of vaker te praten waardoor je zelf niet een kwetstend/stekend gevoel hoeft te ervaren, want praten kan een opluchting zijn puur voor jezelf. Je mond staat voor het communiceren in een droom.

Liefs rosie

Ricca

Lieve Dolf,

Als het ware "voelen"? ::) Op een ander niveau voelen misschien? Niet de felle fysieke pijn, maar een ander soort pijn?

Ik krijg uit het droomfragment de indruk van een drastische maatregel om (iets in) jezelf het zwijgen op te leggen of te ver-stikken (naaien = stikken). Misschien is het een poging om woorden die op je tong liggen binnen te houden. Of een poging om herhaling van gedane uitlatingen voor eens en voor altijd te voorkomen. Dat hoeft op zich nog niet verkeerd te zijn, soms is het inderdaad beter om te zwijgen, maar de manier waarop... zal waarschijnlijk niet werken. Als al je energie naar het voorkomen van iets gaat, trek je dat wat je wilt voorkomen juist naar je toe. Dan kun je je beter bezighouden met wat je wél wilt. Wees zacht voor jezelf. Een pleistertje op je lippen als kleine reminder aan je voornemens is toch wel voldoende?

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Opti-Mystique

Hi Rosie en Ricca,

Dank voor jullie reacties!

Ik kan me de context van de droom niet meer herinneren noch iets dat me bezig heeft gehouden in verband brengen met waar de droom uit/op volgde.

Hetgene dat me het meest is bijgebleven, dat ik tijdens de kruissteken die ik door mijn lippen maakte vooral gefocust was op het gevoel van de prikkende naald... het deed pijn, geen felle pijn, maar het was op een bepaalde, lucide manier heel voelbaar.

Lfs, Dolf