Grijze donkere dreigende wolken

Gestart door janice, mei 31, 2007, 22:54:00 PM

janice

Ik ben op m'n werk op 1 van de hoogste verdiepingen (net als in het echt) en ik kijk door het raam naar buiten, het waait heel hard buiten. De wolken worden steeds groter en grijzer en donkerer en dreigender. Het ziet er angstaanjagend uit. Omdat ik in een hoge flatgebouw sta kijk ik zo tegen de wolken aan. Ik zie ze bewegen. De bomen (vol van groene bladeren) vormen een hele rij en waaien mee, de windrichting is rechts. Het waait en zo hard dat het lijkt alsof de ramen het begeven. M'n leidinggevende, een vrouw zegt tegen me dat we naar de uitgang moeten en ik volg haar, gebukt, voor het geval dat de ramen het echt begeven.  we lopen met de windrichting mee, naar rechts/voren dus, richting de uitgang

We gaan de trap op en we zijn op de volgende etage. Ze verteld me dat ze dacht dat we juist naar beneden gingen maar dat is niet het geval. We staan voor de ingang. Op de volgende etage is het hardstikke rustig, er heerst een totaal andere sfeer. Er staan 1 of 2 personen voor me met zwart haar bij de ingang, ze kijken naar ons. We zijn op etage 16 en de receptionist zit rechts van me en heet Jantien, ook zei heft zwart haar
Intuitie is verstand dat haast heeft

Pink

Lieve Janice,

Ook nu wijst alles in je droom er weer op dat je in een overgangsfase, een periode van transformatie zit. Het feit dat je je op één van de bovenste verdiepingen bevind, betekent volgens mij dat je transformatie bijna volledig is afgerond.

De grijze wolken, de storm en het feit dat je bang bent dat de ramen het begeven (ik ben er even van uit gegaan dat ze dan naar binnen toe breken) geven aan dat de afgelopen periode verre van rustig is verlopen.  Je zou ook best weleens verbaasd kunnen zijn over de manier waarop je hebt gereageerd want alles wijst op een ingrijpende verandering van je zelfbeeld.

In de context van deze droom vertegenwoordigen de bomen volgens mij de "boom deze levens". Het vermogen om ervoor te kiezen om ons leven in te richten zoals wij dat willen. En bij het maken van die keuze wordt je begeleid door je hogere zelf (je leidinggevende). Als je besluit om haar te volgen naar "een hoger gelegen verdieping" dan kom je letterlijk in rustiger vaarwater.

Wat je dan opvalt zijn een aantal personen met zwarte haren. De haren staan voor je eigen daadkracht. De kleur zwart is eigenlijk een samensmelting van alle kleuren en staat voor het volledig mogen benutten van je potentieel. Als je dat vermogen goed gebruikt dan verwerf je wijsheid en inzcht, in deze droom uitgebeeld als het etagenummer 1 + 6 = 7.

De naam Jantien kan ik niet plaatsen maar mogelijk ken je iemand die zo heet en kan je zelf kijken wat de persoon je in combinatie met de andere symbolen kan vertellen.

Liefs, Pink

Ricca

Lieve Janice,

Wat goed dat je in een situatie waarin je onder druk stond (ramen die ingedrukt dreigen te worden) op de leiding van je hogere zelf vertrouwde. Haar verbazing dat jullie omhoog zijn gegaan i.p.v. naar beneden is jouw eigen verbazing.

Jantien zou ook nog kunnen betekenen: 'Ja, 'n tien!", m.a.w. heel erg goed gedaan. :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

janice

Citaat van: Pink op juni 28, 2007, 19:30:22 PM
Lieve Janice,

Ook nu wijst alles in je droom er weer op dat je in een overgangsfase, een periode van transformatie zit. Het feit dat je je op één van de bovenste verdiepingen bevind, betekent volgens mij dat je transformatie bijna volledig is afgerond.
Citeer
De grijze wolken, de storm en het feit dat je bang bent dat de ramen het begeven (ik ben er even van uit gegaan dat ze dan naar binnen toe breken)
klopt
Citeergeven aan dat de afgelopen periode verre van rustig is verlopen.
klopt ook
CiteerJe zou ook best weleens verbaasd kunnen zijn over de manier waarop je hebt gereageerd want alles wijst op een ingrijpende verandering van je zelfbeeld.

In de context van deze droom vertegenwoordigen de bomen volgens mij de "boom deze levens". Het vermogen om ervoor te kiezen om ons leven in te richten zoals wij dat willen. En bij het maken van die keuze wordt je begeleid door je hogere zelf (je leidinggevende). Als je besluit om haar te volgen naar "een hoger gelegen verdieping" dan kom je letterlijk in rustiger vaarwater.

Wat je dan opvalt zijn een aantal personen met zwarte haren. De haren staan voor je eigen daadkracht. De kleur zwart is eigenlijk een samensmelting van alle kleuren en staat voor het volledig mogen benutten van je potentieel. Als je dat vermogen goed gebruikt dan verwerf je wijsheid en inzcht, in deze droom uitgebeeld als het etagenummer 1 + 6 = 7.

De naam Jantien kan ik niet plaatsen maar mogelijk ken je iemand die zo heet en kan je zelf kijken wat de persoon je in combinatie met de andere symbolen kan vertellen.

Liefs, Pink

bedankt voor je duidelijke interpretatie ! ik heb er veel aan gehad

janice

Citaat van: Ricca op juni 29, 2007, 19:07:46 PM
Lieve Janice,

Wat goed dat je in een situatie waarin je onder druk stond (ramen die ingedrukt dreigen te worden) op de leiding van je hogere zelf vertrouwde. Haar verbazing dat jullie omhoog zijn gegaan i.p.v. naar beneden is jouw eigen verbazing.

Jantien zou ook nog kunnen betekenen: 'Ja, 'n tien!", m.a.w. heel erg goed gedaan. :)

Liefs,
Ricca

of misschien de eerste 3 letters van mn naam en dan rad van fortuin erachter  :)

Ricca

From Ricca with Love