verhuis naar het buitenland

Gestart door luna020281, april 15, 2007, 14:12:23 PM

luna020281

Hallo iedereen

ik had deze nacht een mooie droom en ik vraag mij af wat hij voor mij betekent, dus hopelijk kunnen jullie mij helpen met dit uit te zoeken.

Ik zal jullie even wat achtergrondinformatie geven ivm met de personages in mijn droom en de situatie.

Ik ken al een paar jaren een groep mensen uit Italie en elk jaar komen zij op bezoek net zoals vorige week.  In die groep zit er een jongen die mij bevalt, maar het is nogal een vreemde situatie want hij heeft een vriendin en hij woont tenslotte ook in italie.  Nu vorige week waren we samen met die groep uit geweest en ik heb hem gezegd dat moest hij in belgie wonen ik direct hem als vriend zou willen hebben.  Ik denk dat hij ook wel gecharmeerd is door mij als ik het zo mag uitdrukken.

Nu komt mijn droom dus:
- Het eerste dat ik mij herinner is dat ik verhuisd ben naar italie, ik zie dat hij aankomt met de auto van de winkel en hij zet twee zakken met boodschappen af (ik weet dat hij het was maar ik zag hem niet) ik neem dus die zakken en denk in mijn iegen van ja nu gaat het gebeuren mijn nieuwe leven, ik begin de trappen op te gaan, zijn heel wat trappen maar ik doe dit met gemak (terwijl in het echte leven ik doodop zou zijn van al die trappen), ik kom boven aan in een kleine studio en zie zo twee klapdeurtjes (zoals in de cowboyfilms) en achter die klapdeurtjes is de badkamer, ik kijk erover heen en ik zie hem op het toilet zitten.  Ik lach wat verlegen omdat ik hem wel al vele jaren kennen maar niet echt persoonlijk.
Het volgende dat ik mij herinner is dat er een vriend van hem in de zetel zit en ik sta met zijn moeder in de keuken eten te maken (maar eigenlijk is het in de keuken van mijn moeder haar vorige huis) ze zijn specialiteiten aan het maken van daar die ik moet leren omdat ik nu met hem samen woon.  Hij staat naast mij en ik heb zin om hem vast te nemen maar geneer mij een beetje dus ik begin gewoon op zijn rug te wrijven en zijn hand nu en dan eens vast te nemen.  Nadien dien ik het eten op voor hem en zijn vriend en er zijn nog een paar mensen bij. En daarna zitten we samen naar televisie te kijken (ondertussen zit ik in mijn droom in het nederlands te praten terwijl ik mij afvraag nee, je moet in italiaans praten anders verstaan ze je niet)
Terwijl ik dit denk zit ik op zijn schoot en hij zegt iets tegen mij en ik versta het niet en dan zegt hij "we wonen samen en we verstaan mekaar niet, hoe raar is dit nu", en dan neem ik hem stevig vast en zeg ik ik zal studeren, studeren zodat ik vlug jouw taal volledig begrijp, hij knuffelt me ook en hij zegt wat ik daarjuist dus zei was dat ik je heel graag ga zien in dit leven. (was echt prachtig)
Plots stap ik van een bus in mijn ouderlijke straat en direct daarna stopt er weer een bus, er stapt iemand uit en hij zegt ah eindelijk ben je daar we waren je al een paar uur kwijt, in het vervolg moet je zeggen waar je bent (ik was dus op een soort schoolreis, terwijl ik in het echte leven allang van school ben), die bus stopt na een paar seconden op de oprit van het huis van mijn vader.
Ik ga daar koffie drinken en begin te vertellen over mijn nieuwe leven in italie , hoe het mij bevalt en mijn vader vraagt wat ik daar zo de ganse dag doe, en ik zeg dat er altijd wel iemand bij me is daar en dat ik italiaans studeer en eten maak en vertel heel wat anekdotes...

zo dit was het een beetje, moest iemand mij kunnen helpen of als jullie meer achtergrondinfo nodig hebben , jullie zouden mij echt helpen xxx

luna020281

oeps misschien een belangrijk onderdeel vergeten, dus op het laatste terwijl ik in de zetel zit bij mijn vader ben ik aan het spelen met de hond, maar de hond word agressief daarom stop ik hem met plagen maar mijn nonkel begint hem nog meer op te jutten zodat hij begint te bijten en ik echt schrik krijg en dan pas ben ik wakker geworden