man met masker...&kindje

Gestart door Miriam, maart 21, 2007, 15:22:07 PM

Miriam

Ik heb echt zo'n rare droom gehad,
Misschien kunnen jullie er iets over vertellen, wat het te betekenen heeft?
Misschien is het handig om te weten dat het net uit is met mijn vriend(van zijn kant) van een ralatie van bijna 5 jaar.
Ik kwam elke keer in een andere situatie, maar wel achterelkaar.

Ik ging naar mijn tante toe omdat ze vertelde dat er elke keer een enge ban bij haar in huis kwam.

Toen ik binnen kwam zaten er allemaal gezellige leuke mensen aan tafel,iedereen praatte met me en ik had het erg naar mun zin.

Ik ging naar mijn stage toe en er was een kindje die vertelde me dat leidsters soms heel gemeen kunnen zijn, dat als ze bijvoorbeeld boos zijn dat ze dat op de kinderen afreageren.
Ik was het met het meisje eens(3/4 jaar) en ik zei dat dat inderdaad niet kon.
Ik moest haar omkleden omdat ze op bed moest, maar ik kon haar slaapkleren nergens vinden..

Een leidster zat er bij en die zei ook van ja dat kan idd niet..

Toen ging de deurbel en was het een klein dik rond mannetje,hij vroeg om een kannetje met water, en die gaf ik hem.
Hij gooide vervelgens al het water er uit en de hele ruimte stond blank(door dat kelien beetje water :-\)
Vervolgens maakte hij dat kannetje in dat water schoon en vroeg hij weer om nieuw schoon water.

Toen ging ik weer naar mijn tante toe en onderweg zag ik mensen die heel aardig waren en vroegen of ik er gezellig bij kwam zitten.
Maar dat ging niet want ik ging op bed.

Toen ging ik naar mijn bed,een een persoonsbed, (bij mijn tante thuis)
Ik hoorde mijn vader onder aan de trap praten..
Dus ik dacht a fijn mijn vader is er ook.
Toen klopte er iemand op de deur en hij kwam binnen, het was een man met een hele enge witte masker op, en rode ogen.
Ik ging snel onder mijn deken.. en toen zei die man wat en bleek dat mijn vader te zijn...


Droom afgelopen: mijn moeder kwam even kijken of ik al sliep, en toen werd ik wakker..
Ik ging even in de kamer zitten want ik was toch wel geschrokken van die droom..
Toen kwam er een liedje op de radio met het volgende nummer: Sita en marco Borsato, lopen op het water... Dat liedje trok heel erg mijn aandacht waarom weet ik niet....

Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen,
alvast heel erg bedankt,
liefs miriam


Miriam

Jammer dat niemand reageerd...