leden van het koningshuis

Gestart door lizzie, maart 09, 2007, 11:21:39 AM

lizzie

Het gebeurt regelmatig dat ik droom van konining Beatrix of Prins Alexander, of Maxima en dan steeds in zo'n vorm dat het goede bekenden van mij zijn!
We gaan dan theedrinken, "of er is een verjaardag of iets in die strekking" allemaal in een paleis samen met de kinderen en kleinkinderen en dan praten zij net zo met mij als of we al jaren vrienden zijn er dus gewoon bij horen! En als ik bijvoorbeeld niet in de buurt zit van de koningin, zoals de laatste droom van Juliana waarop ze mij riep Lizzie kom je naast me zitten zo ongezellig als je ver weg zit!! En de kleinkinderen spelen met mij en iedereen is in harmonie en blij dat ik er ook bij ben!!
Ben zo benieuwd wat dit te betekenen heeft!    
Heeft iemand hier een verklaring voor?

Liefs Lizzie

Ricca

Leuke dromen, Lizzie. :)

De koningin staat in een droom altijd voor je eigen moeder. En de kinderen van de koningin staan voor de kinderen van je moeder, dus voor je broers of zussen en natuurlijk ook voor jouzelf. Wie het precies zijn, zou je aan kleine details kunnen zien. Kleding, houding, een typisch gebaar, een kenmerkend woordje o.i.d. Juliana zou, als moeder van de koningin, ook voor je oma kunnen staan - die het niet gezellig vindt als jij niet in haar buurt bent. Wanneer je van je moeder als koningin droomt, betekent dit dat zij een belangrijke rol in je leven speelt. En misschien is het ook wel zo dat moeders wil wet is. Zij regeert immers. Maar het gebeurt allemaal in grote harmonie. De kleinkinderen kunnen ook familie van je zijn of de innerlijke kinderen van al deze personen (hun speelse aard). In ieder geval ervaar je veel warmte van je familie. En ze zijn allemaal heel belangrijk voor jou. :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love