Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Courgette vs Overvloed

Gestart door Sunchild, februari 27, 2007, 11:35:29 AM

Sunchild

Hoe kan ik een courgette zien, in context van overvloed......?

Lees het met plezier terug!  :D

Liefs,
Sun

Palomino

...Volgens Freud zou dit zonder enige twijfel op het mannelijk geslachtsdeel duiden... ::)

Liefs,
Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Ricca

... maar als we Freud laten voor wat-ie is :P, zijn alle vruchten (groente of fruit) aardesymbolen  en symbolen die bij Moeder Aarde en de Keizerin horen en dus op overvloed wijzen.  ;)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Palomino

...O.K. lieve Sun, dan kom ik uit op een overvloed aan vruchtbaarheid... En dat vind ik gezien jouw gigantische ontvankelijkheid wel heel toepasselijk ( Ik schrijf namelijk niet zo veel meer maar léés wel veel mee op het forum  :))

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Sunchild

He Palo, wat leuk dat je reageert, want inderdaad dat doe je niet zoveel meer.... Waarom is dat eigenlijk  ::)

"....een overvloed aan vruchtbaarheid"; Dat betekent dat ik gestructureerd aan de pil blijven moet  :P Dat is in ieder geval een stuk duidelijker, dan die droom woordenboeken!  ;D

Veel liefs en ik dank jullie beide, voor het antwoordt, voelt goed nu in de vliegtuig te stappen....

Ik hou van je!

Liefs,
Jezelf

Sunchild

En tussen alle komische antwoorden door, deel ik graag, dat ik inderdaad overvloed heb ervaren in dezelfde periode. Keeeetjing...  ;)