Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Droom over een naam

Gestart door manic_monday, januari 04, 2007, 12:36:33 PM

manic_monday

Ik droomde laatst best raar. De droom was ook heel erg kort.
Ik zat in een lokaal. Er hing een schoolbord. We speelden galgje. Het woord op het bord was de naam van een internetvriendin van mij. (Ik ken haar naam niet, even voor de duidelijkheid. En zij de mijne ook niet. We weten wel dingen van elkaar, maar geen dingen zoals naam en woonplaats.)
Het bestond uit 5 letters, en er waren er al een paar gegeven. Het begon met de M, dat weet ik wel zeker. Ik gokte op Marie.
En toen werd ik wakker.

Wat betekent dit? Ik heb het gevraagd, en haar naam is niet Marie en heeft ook geen 5 letters. Heeft deze droom dan wel betrekking op haar? Of symboliseert deze vriendin iets?

Ricca

Lieve Manic,

Een lokaal met een schoolbord wijst op een leersituatie. Je probeert spelenderwijs iets te ontdekken (galgje). Maar wat?

Met letters is het altijd moeilijk in dromen... Ze kunnen een woord vormen, maar dromen zijn eigenlijk beeldtaal... De droom is maar kort en lijkt me qua sfeer niet het soort droom waarin iets geopenbaard wordt... Misschien moet je bij Marie denken aan marié (fr.) dat getrouwd of bruid of bruidegom betekent... Het heeft waarschijnlijk wel op een of andere manier met je internetvriendin te maken. Of met iets van jezelf dat je in haar herkent.

Geen idee of je hier iets aan hebt...

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

manic_monday

Hallo Ricca,

Ik herken inderdaad wel dingen van mezelf in haar.

Hm, marié... Daar ga ik nog even over nadenken. :)

Bedankt voor je antwoord!