Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

een rare droom

Gestart door Angel Tears, november 28, 2006, 22:07:51 PM

Angel Tears

ik droomde laatst dit:
ik zat in een kamer, en overal om mij heen stonden glazen dessertbakjes. en ik moest ze allemaal vullen. voor em stonden 5 grote bakken met een soort vla-achtige substantie, in de kleuren: babyblauw, babyroze, pastel groen, lichtgeel en pastel oranje. ik moest die 'vla' in alle dessertbakjes verdelen. net toen ik ongeveer op de helft was, werd ik wakker. ik viel weer in slaap, en kwam opnieuw in dezelfde droom terecht. die kleuren maakten me eerst rustig, maar op den duur werkten ze me op de zenuwen. en ik moest weer helemaal opnieuw beginnen met verdelen. ik werd wéér wakker toen ik ongeveer op de helft was. zo ging het de hele nacht door, met wakker worden, weer gaan slapen, dromen, en weer wakker worden. weet iemand misschien wat het te betekenen heeft? :-\

Ricca

Lieve Teardrop,

Je droom wijst op zorgzaamheid en moederlijke gevoelens. Je bent iets aan het verdelen... uitdelen... geven... Het is een vla-achtige substantie in zachte pastelkleuren. Vla is een melkproduct en als basisvoedsel wijst melk altijd op babybehoeften. Babyblauw en babyroze wijzen ook in die richting. Je bent dus bezig in de basisbehoeften van anderen te voorzien, je biedt warmte, koestering, veiligheid en alles wat ze maar nodig hebben (een heel scala van kleuren en smaken). Ook liefde. Pastelkleuren zijn kleuren die gemengd zijn met wit (=liefde).

Maar melk wijst ook op je éigen behoeften en iets aan jezelf geven...  Misschien word je daarom steeds halverwege de droom wakker. Je geeft en zorgt, maar denk je ook wel aan jezelf? In de droom is het jouw opdracht om te zorgen en je doet het graag, maar het komt steeds weer terug en dan gaat het op je zenuwen werken. Dat is het moment om goed voor jezélf te zorgen en stil te staan bij wat je zélf nodig hebt. :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Angel Tears

hartstikke bedankt Ricca, het is nu veel duidelijker.
ik merk ook wel dat ik minder aan mezelf denk dan aan anderen.
dank je wel voor je verhelderende uitleg :)
°teardrop°

Dragonvlaai

Hi,

Viel me ook op dat je steeds opnieuw die bakjes moet vullen, je komt niet feitelijk verder, alleen je gevoelens in die droom veranderen. Lijkt wel ( icm Ricca's uitleg over geven en nemen ) of je misschien te veel geeft aan de verkeerde personen/ dingen? Dat je het gevoel hebt dat het geen zin heeft om ergens bepaalde aandacht aan te geven en het je irriteert. Je kent het wel: je helpt iemand ( psychisch bijvoorbeeld ) en het gaat t ene oor in en t andere oor uit, die persoon doet steeds weer t zelfde. Weet niet of je zo iemand of een dergelijke situatie kent, maar das heel vervelend. Je verdeelt trouwens wèl een consumptief middel. Vla is niet iets blijvends; deel je het uit, dan eet men het op. En moet jij alleenmaar bijvullen. Houdt een keertje op natuurlijk, op een gegeven moment is dat niet leuk meer.  :-\. Ik heb ook iets tegen die vla  ;D. Als Ricca zegt dat melkachtige substanties staan voor moederlijke gevoelens ed dan zou je kunnen zeggen dat vla een bewerkte en dus niet zuivere vorm van melk is. Krijg het idee: je geeft een kind ook niet een leven lang de fles. Die vla die je uitdeelt is geen melk meer ( snap je me nog? ). Misschien probeer je zorg over iets vast te houden, terwijl je je eigenlijk zou moeten terug trekken en ergens weet je dat ook wel. Kan het zijn dat je altijd als "lief" en "zacht" gezien wordt en dat je daar nu niet zoveel zin meer in hebt?

x

Ricca

Citaat van: Dragonvlaai op december 07, 2006, 15:01:29 PM... icm Ricca's uitleg over geven en nemen

Geven en ontvangen, lieve Dragonvlaai. Niet némen... ;)
From Ricca with Love

Dragonvlaai

Nemen, nemen nemen! Ontvangen is soooo 2006  ;D

Angel Tears

ik ken op het moment niemand die niet naar mij luisterd zegmaar. misschien komt dat nog. maar in ieder geval, hartsikke bedankt dat jullie me wilden helpen ;D

~xxx~ °teardrop°