Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

huis op z'n kop

Gestart door zij, september 30, 2006, 09:57:26 AM

zij

Maar meteen met de deur in huis vallen... ;)

Ik ben met mijn zus op zolder, de zolder van mijn ex-man. Het is er mooi, licht en warm.
Mijn zus heeft een houten pijl en boog. Ze vraagt me of ze daar een walvis mee kan vangen. Ik zeg dat dat onmogelijk is.
Komt echter een walvis langs, hij heeft zijn bek open en mijn zus schiet een houten pijl in zijn bek. Aan die pijl hangt een touwtje dat aanspant.

Plotseling begint alles te bewegen, het huis kantelt door de walvis. We schuiven naar een muur en moeten heel hard lachen.
Overal buiten is water. We controleren de ramen of we ergens naar buiten kunnen, kan niet omdat het water overal is. Het is beige zeewater weten we.

De zolder kantelt verder en verder. Het huis staat zo ongeveer op z'n kop waardoor we een raampje vinden dat niet meer onder water ligt. We maken het open en zien dat het buiten regent.

Mijn ouders zijn beneden in huis, evenals mijn tante. Die komen ons wel halen, ze hebben een auto dus dat komt goed uit.

We doen de jassen aan,ik de jas van mijn dochter en mijn zus de jas van mijn zoon (10 en 7 jaar) .

Ik wil al naar buiten klimmen, waar de lucht blauw is, waar het goed is, maar waar het wel regent en koud is, als er op de deur wordt geklopt.
Ik maak een schuifraampje van de deur open en daar staan 3 vertegenwoordigers die een afspraak willen maken.

Ik begin heel hard te lachen, wie maakt nou een afspraak in een huis op z'n kop. Ze lachen mee, want dat is inderdaad heel vreemd.

Hierna werd ik wakker. Ik was niet bang in de droom, vond het wel vreemd allemaal. Maar ik voelde me vrolijk en opgewekt. Ben ook lachend wakker geworden omdat het allemaal zo gek was.

Zo...... nu lekker op vakantie..... volgende week weer verder in de mallemolen van het leven  ;D

Zij

Ricca

Lieve Zij,

Als de drie vertegenwoordigers dezelfde zijn als de drie die mij ooit bezocht hebben in een droom, zijn het hele hoge vertegenwoordigers... de Heren van Karma. Na zo'n droom word je inderdaad blij wakker... :)

Het huis ben je zelf, de zolder is een gebied in je geest, een hoog bewustzijn (mooi, licht en warm), en je zus is waarschijnlijk weer een deel van jouzelf... Bij de walvis mag je, zeker door de combinatie met pijl en boog, denken aan de betekenis die dit dier-met-mensenziel bij de noordamerikaanse indianen heeft.

De walvis is vertrouwd met de enorme kracht van het water. En deze creatieve kracht stroomt nu je droom en je leven binnen. Je huis (jij) drijft in/op deze kracht. De walvis die eigenlijk in de zee (het onbewuste) woont, draagt de hele geschiedenis van moeder aarde met zich mee, de eeuwenoude herinneringen over het onstaan en het doel van al het leven. Door de walvis te vangen stem je af op deze zeer oude kennis, de wijsheid van het moederland (Mu). De walvis brengt je weer in contact met vergeten talenten van jezelf. Met de kracht van de walvis ben je - als je je openstelt - in staat om helderhorende of telepathische indrukken op te vangen, niet alleen van je medemensen maar ook van het Universum. De walvis kan je helpen om spanningen te ontladen, emoties in evenwicht te brengen, stoffelijke vormen te helen en daardoor een soort wedergeboorte op gang te brengen.

De walvis wijst op het onderzoeken van de geschiedenis van je ziel, op het vinden van je oorsprong en het zien van je totale bestemming... En dan is het niet zo vreemd dat de Heren van Karma op de stoep staan... :) Om een afspraak te maken...

Wat ik je over deze drie kan zeggen is het volgende. Na het overlijden krijgt iedereen op een bepaald moment een ontmoeting met de Heren van Karma. Het zijn er drie en het zijn hoge lichtwezens, maar ze worden vaak als gewone personen ervaren. Zij nemen je leven met je door. Ze zijn er niet om je te oordelen, maar om je te helpen jezelf te oordelen. Het gaat erom hoe je zélf over je voorbije leven denkt. En zoals ik heb ervaren, kunnen ze ook langskomen om je te helpen een tussentijdse balans van je leven op te maken - en dan gaat het erom hoe je zelf over je leven-tot-nu-toe denkt.

De Eerste Heer staat voor onderscheidingsvermogen. Hij neemt je leven met je door, wat er allemaal gebeurd is en wat jij daarvan vond. Hij kijkt niet zozeer naar de fouten die je eventueel gemaakt hebt, als wel naar je motieven bij alles wat je gedaan hebt. Met zijn hulp krijg je meer duidelijkheid en ga je de patronen van je motivatie zien. Hij neemt de levenslessen die je geleerd hebt met je door, de wijsheid die je hebt opgedaan en hoe goed je dit allemaal in praktijk hebt gebracht. Hij licht de vergissingen eruit, maar zonder je de les te lezen - in innig medeleven.

De Tweede Heer staat voor liefde & begrip. Ook hij neemt je leven met je door en hij benadrukt vooral dat het allemaal goed was ondanks de fouten die je gemaakt hebt. Hij aanvaardt de tekortkomingen van je leven en hij houdt van je ongeacht wat je hebt gedaan of niet gedaan. Hij moedigt je aan om jezelf te zien zoals hij je ziet.

De Derde Heer is de schatgraver en hij staat voor zuiverheid. Hij heeft het met je over het verwezenlijken van de idealen van je diepste zelf. Hij benadrukt de gouden draad in je leven, je meest schitterende ervaringen. Tegelijkertijd daagt hij je uit om naar die levensgebieden te kijken waarop je niet hebt beantwoord aan je eigen innerlijke ideaalbeeld. Hij neemt je leven met je door en laat zien waar je kansen gemist hebt, waar je de parels op je levenspad hebt laten liggen. Samen met hem word je je bewust van de keuzes die je in je leven hebt gemaakt en je kijkt naar alle mogelijkheden die je niet benut hebt en die je leven een andere richting zouden hebben gegeven.

Met deze drie loop je je hele leven door, tot in alle details, net zo lang tot zij vinden dat je alles begrepen hebt. Geen van hen hecht waarde aan de uiterlijke prestaties die op aarde zo hoog gewaardeerd worden. Het gaat erom of je innerlijk gegroeid bent in liefde en licht. Samen met de Heren van Karma stippel je vervolgens je nabije toekomst uit: je beslist waar je je mee bezig zult houden, wat je voornaamste groei- en ontwikkelingsmogelijkheden zijn en hoe dit allemaal het beste in elkaar gepast kan worden. De hele sessie is alleen tussen jou en de Heren van Karma, niemand anders hoeft er ooit iets over te weten; niemand anders zal er ooit een oordeel over uitspreken. Veel mensen ervaren de sessie alsof ze met drie heren in een kamer zitten en het leven als een film aan hen voorbijgaat, waarbij alles uitvoerig wordt besproken. De duur van zo'n sessie kan sterk variëren en als het in een droom gebeurt, hoef je je de inhoud van de sessie niet bewust te herinneren, onbewust werkt het toch wel door in je leven. Het kan zelfs een zwijgende sessie lijken.

"Ik begin heel hard te lachen, wie maakt nou een afspraak in een huis op z'n kop. Ze lachen mee..."  :D

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love