Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

dromen

Gestart door aranka, september 25, 2006, 08:10:02 AM

aranka

Vannacht heb ik gedroomd over kerst .We zaten met een heleboel mensen in een ruimte en iedereen kreeg een pakket ik had mijn ook gekregen en ineens gebeurde er iets .Ineens was mijn pakket weg en niemand had het gezien .Ze wilde me geen nieuwe geven terwijl er genoeg in ruimte stond .Toen stond er iemand op en liep langs de schappen en gaf me overal iets van .Ik werd wakker met een rotgevoel iemand had mijn pakket meegenomen iedereen liet me links leggen met Ja jammer dan andere leken meer inhoud dan dozen te hebben en liepen met glimlach weg .Ik was vreselijk boos en teleurgesteld voelde me in de steek gelaten

Pink

Hallo Aranka,

Kerstmis is een lichtfeest. Symbool voor het begin van een nieuwe periode. En je krijgt een pakket aangereikt. Waarschijnlijk bevat dit pakket talenten en vaardigheden die je in mag gaan ontwikkelen.

Maar blijkbaar heb je zelf niet zo heel vertrouwen in je eigen mogelijkheden want ineens is het pakketje weg en je bent teleugesteld dat je geen ander pakketje mag uitzoeken.

Kan het zo zijn dat je in het dagelijks leven twijfelt over het pad dat je moet kiezen. Dat je er niet van overtuigd of de mogelijkheden die je nu worden aangereikt wel de juiste zijn.  Dat je het idee hebt dat je talenten ergens anders liggen?  In je droom wordt dit zichtbaar gemaakt door de groep en de pakketten in de ruimte.

In dat geval spoort je droom je aan om op onderzoek uit te gaan en je talenten en vaardigheden verder te ontwikkelen. Soms reikt het leven ons nu éénmaal zaken aan waar we zelf niet direct aan denken. Maar vaak blijkt achteraf hoe waardevol ze zijn.

Liefs, Pink