Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

wie is er dood....?

Gestart door witte103, september 13, 2006, 13:41:48 PM

witte103

ik heb toch zó'n rotdroom gehad en kan hem me eigenlijk niet zo goed herinneren :
ik werd huilend wakker met zó'n vreselijk gevoel van verlies....
iemand is gestorven, ik heb troost nodig omdat ik er zo'n vreselijk verdriet over heb. Een oudere man zegt tegen een jongere man : ze moet uithuilen, help 'r eens. Ik kruip met m'n hoofd in z'n schoot en wordt helemaal overstuur wakker...  :'(

Palomino

Hoi witte,

Wees niet bezorgd en verdrietig want er is helemaal niemand dood... :)
Als je droomt over de dood heeft het wel meestal met een afscheid te maken. Dat kan een afscheid zijn van een persoon die niet langer bij je past , maar ook van een houding of instelling die je had en die nu als het ware is uitgediend, omdat het tijd is om je anders te gaan opstellen in een bepaalde situatie waar je  nú in je leven mee te maken hebt.
Is dit herkenbaar voor je ?
De dood geeft aan dat de tijd rijp is voor iets nieuws; de dood maakt plaats voor nieuw leven... :)

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.